וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א "הפייבוריטית לזכיה ביורוקאפ" - אך יש גם אזהרה

בספרד ניתחו את המפגש של בדאלונה עם האדומים בפתיחת המפעל: "עם כל כך הרבה כוכבים, דברים יכולים להשתבש. אם זה יתחבר, הם יקלעו המון נקודות במשחק"

גיא פלטין באימון הפועל תל אביב/דני מרון

הפועל תל אביב תפתח הערב (שלישי, 21:30) את בדאלונה הספרדית במחזור הראשון של היורוקאפ לעונת 2024/25. על אף שהמארחת נחשבת לאחת הקבוצות החזקות במפעל, הרי שבספרד טוענים כי היא תתעמת הערב עם "הפייבוריטית לזכייה ביורוקאפ".

"הפועל תל אביב ביצעה מהלכים גדולים בקיץ, והנחיתה מספר כוכבים", נכתב באתר "בסקט פסיון". "היא שלטה בכל טרום העונה שלה, עד שהפסידה למכבי רמת גן. דבר אחד ברור - זו קבוצה עם הרבה אחד על אחד, כי הכישרון של השחקנים ברור לגמרי. עם זאת, עם כל כך הרבה כוכבים, דברים יכולים להשתבש. נחכה לראות איך הם יתייצבו או מתי תהיה השיטה ההתקפית. אם הכל יתחבר, הם ישיגו המון נקודות למשחק".

שחקן הפועל תל אביב פטריק בוורלי. הפועל תל אביב, אתר רשמי
כל חתיכות הפאזל יסתדרו? בוורלי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בדאלונה הקטלאנית, שהדיחה את הפועל לפני שנתיים ברבע גמר היורוקאפ אבל הפסידה לאדומים בשני המשחקים בעונה שעברה, מחזיקה בסגל ותיק עם כמה שחקנים צעירים שאמורים לסחוב את הקבוצה. המאמן הוא דניאל מירט המקומי שהחליף את קרלוס דוראן שעמד על הקווים במשך שנים רבות, ולרשותו עומד סגל מצומצם גם בשל בעיות כספיות. בדאלונה נחתה בספרד רק שלשום אחרי מסע משחקים בסין.

בין השמות הוותיקים נמצאים פאו ריבאס, גילס ויוס ואנטה טומיץ', שפספס חלק מההכנה בשל פציעה, עם התוספת של אדם האנגה שהגיע מהכוכב האדום בלגרד. לצידם נמצאים הגארדים דבון דוטסון ששיחק ב-NBA וקסיוס רוברטסון שהגיע מוולנסיה, הפורוורד האוקראיני הוותיק ארטם פוסטובוי והסנטר ההולנדי הצעיר והמבטיח קיי ואן דר וורסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully