וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלות בדוידזאדה ענקית. לאזטיץ' יאלתר מגן שמאלי מחליף

24.9.2024 / 6:28

רביבו יחסר למכבי תל אביב כחודשיים, המשמעות היא שבסגל נשאר שחקן הגנה שמאלי אחד והמאמן עשוי לנסות בתפקיד את אבישי כהן שנשאר בקבוצה ממניעים כלכליים, על אף שהאלופה כבר הראתה לו את הדרך החוצה. שחקנים על פציעות הברכיים באשדוד: "סיפור נדיר"

תקציר ניצחון החוץ של מכבי תל אביב 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מכבי תל אביב תשוב הבוקר להתאמן ותפתח בהכנות למשחק מול בראגה מחרתיים בפורטוגל במסגרת הליגה האירופית (חמישי, 22:00, ספורט4). בניגוד לתכנון המוקדם, זא'רקו לאזטיץ' הודיע לשחקנים שלשום בסיום המשחק באשדוד כי הוא נותן להם יום מנוחה, כך שאתמול לא התאמנה הקבוצה בקרית שלום.

שחקני מכבי תל אביב היו עסוקים אתמול בעיקר בהודעות לרוי רביבו ולעידו שחר, שנפצעו באשדוד בברכיים וייעדרו בתקופה הקרובה, כל אחד על פי זמן ההחלמה שלו. "לאבד שני שחקנים באותו משחק בגלל פציעות ברכיים, זה סיפור נדיר. שניהם יחסרו", אמר שחקן בקבוצה.

אבישי כהן מכבי תל אביב. דני מרון
לאזטיץ' ינסה אותו בצד שמאל. אבישי כהן/דני מרון

הפציעה של רביבו תחייב היעדרות של כחודשיים, מה שיהפוך את אופיר דוידזאדה לכזה שישחק המון, גם באירופה וגם בליגת העל. הקרע ברצועה הצדית בברכו של רביבו הגיע בטיימינג הכי גרוע מבחינת המגן השמאלי שחזר לעצמו בשני המשחקים האחרונים ושוב עלה לעמדת המגן השמאלי המוביל.

כעת לאזטיץ' ינסה לאלתר מחליף לדוידזאדה והוא עשוי לבדוק את אבישי כהן גם כמגן שמאלי מחליף. כזכור, כהן כבר התאמן עם המנודים והיה אמור לעבור לבית"ר ירושלים, אבל הוא בחר להישאר ממניעים כלכליים וכעת הוא יהיה חלק מהסגל וינסו להשתמש בו בעת הצורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully