וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "ערן זהבי מתוסכל. בקצב הזה, זה יתפוצץ בסוף"

קשר העבר שמשמש כיום כפרשן, התייחס למעמדו החדש של החלוץ במכבי תל אביב: "לכוכב כמוהו זה קשה, בינתיים הקבוצה רצה וזה מחזק את המרמור אצלו"

תקציר ניצחון החוץ של מכבי תל אביב 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

ארבעה מחזורים מפתיחת העונה בליגת העל, ערן זהבי עדיין לא כבש. אמנם הוא שיחק 155 דקות בלבד, אבל להבקיע הוא עדיין לא הצליח. במשחק האחרון באשדוד הוא רק עלה מהספסל לדקות האחרונות של ההתמודדות, זאת על אף שמכבי תל אביב הייתה ביתרון כפול, שדור תורג'מן, שמועדף על פניו בחוד, סחב כרטיס צהוב וחרף העובדה שביום חמישי כבר תתארח האלופה אצל בראגה במסגרת הליגה האירופית.

בתוכנית הספורט ב-103FM שוחחו עם גילי ורמוט, כוכב העבר שמשמש כפרשן כיום, ושאלו אותו על היחסים המתוחים בין זהבי למאמן ז'ארקו לאזטיץ' - שניצח את כל ארבעת משחקיו הראשונים בליגה, הוביל את הקבוצה לגמר גביע הטוטו וגם לליגה האירופית, אבל נראה שכבר אפשר לומר שהדעות חלוקות בכל הנוגע לניהול הסגל על ידו.

"מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה שמושלמת", אמר ורמוט תחילה על היכולת של האלופה, "היא לא מבריקה אבל יודעת להיות יעילה ומסודרת".

האזינו לשיחה עם גילי ורמוט ב-103FM

ערן זהבי עם דור תורג'מן שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
העונה זה זהבי שמחליף את תורג'מן, לפחות בינתיים/אריאל שלום

כאשר נשאל על סאגת זהבי, אמר: "אני מבין אותו לגמרי, זה כמו שדיברו על כריסטיאנו רונאלדו בנבחרת פורטוגל אם הוא יהיה מוכן להיות בספסל במונדיאל בקטאר והוא לא קיבל את זה בצורה טובה. בעונה שעברה ערן הוביל את מכבי תל אביב לאליפות, אבל ראינו מהרגע הראשון אחרי האולימפיאדה שתורג'מן הוא החלוץ הראשון של לאזטיץ'. הוא מתוסכל וזה מובן - בקצב הזה, זה יתפוצץ בסוף".

"אני לא יודע מה הוסבר לו", המשיך ורמוט כאשר נשאל אם ייתכן שהיה סיכום מוקדם בין זהבי לראשי מכבי תל אביב על פיחות במעמדו כדי לקדם את תורג'מן, "יכול מאוד להיות שזו מדיניות מלמעלה, נורת האזהרה הייתה צריכה להידלק לו כבר במו"מ כשהוא התבקש לקצץ. לכוכב במעמדו קשה לחיות עם זה ובסופו של דבר הוא צריך לחכות שלקבוצה פחות יילך ושאז הוא יקבל את המפתחות. בינתיים הקבוצה רצה וזה רק מחזק את המרמור אצלו, זה תסכול גדול לשחקן ברמתו ובמעמדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully