וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלה באליפות? המספרים המדהימים של רודרי במנצ'סטר סיטי

הדיווחים על כך שהקשר הספרדי הנפלא גמר את העונה, מטרידים את האלופה והנתונים מסבירים מדוע. אחוזי ההצלחה איתו ובלעדיו, והנתונים האישיים המדהימים, כולל 2,000 מסירות מדוייקות יותר מכל שחקן אחר מאז 2019, מעלים את מפלס האופטימיות בארסנל

תיקתקנו, 23.9/ספורט1

מהרגע הזה מנצ'סטר סיטי כל כך חששה. רודרי היה המניה הבטוחה של פפ גווארדיולה בשנים האחרונות ובעונה שעברה הוא בקושי קיבל מנוחה. את הקיץ הוא בילה עם ספרד באליפות אירופה, שבה זכו ה"לה רוחה". אחרי היורו המתיש רודרי קיבל מנוחה בתחילת העונה, אך חזר להרכב במשחק הפסגה מול ארסנל ונפצע, כאשר על פי ההערכות הקודרות באנגליה הוא עלול להיעדר חודשים ארוכים. עד כמה הפציעה של רודרי קריטית בסיכויי סיטי לזכות בעוד אליפות?

ובכן, הנתונים מדברים בעד עצמם. מאז הגעתו מאתלטיקו מדריד, השפעתו של הקשר הספרדי הייתה יוצאת דופן, כאשר סיטי הפסידו רק ב-11% ממשחקיהם איתו בהרכב לעומת 24% בלעדיו.

בתרגום לנקודות, ממוצע הנקודות של סיטי למשחק בכל המסגרות הוא 2.36 איתו לעומת 2.04 בלעדיו. המשמעות של הממוצעים האלו היא שאם רודרי אכן יחמיץ את שארית עונת הפרמיירליג, סיטי תסיים עם 80 נקודות, לעומת 91 נקודות המוערכות אם הוא ישחק בכל שבוע, כאשר בשלוש מתוך ארבע העונות האחרונות 91 נקודות היו מספיקות כדי לזכות בתואר.

רודרי שחקן מנצ'סטר סיטי הפצוע. רויטרס
יהיה קשה מאוד בלעדיו. רודרי/רויטרס

עם זאת, הפעם האחרונה שקבוצה זכתה בליגה עם 80 נקודות בלבד הייתה מנצ'סטר יונייטד בעונת 2010-11. סיטי, עם רוברטו מנצ'יני על הקווים, סיימה במקום השלישי באותה שנה.

מאז הופעת הבכורה שלו בניצחון 0:5 על וסטהאם, רק דקלן רייס, כיום בארסנל, רשם יותר חילוצי כדור ממנו (1356) ורק שבעה שחקנים בתקופה הזו ביצעו יותר תיקולים. מאז שהגיע לפרמיירליג, רודרי השלים בהצלחה כמעט 2,000 מסירות יותר מכל שחקן אחר - 13,699 בסך הכל, כאשר מגן ברייטון לואיס דאנק הבא ברשימה עם 11,952.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מתאו קובאצ'יץ' שחקן מנצ'סטר סיטי כובש לרשת צ'לסי. רויטרס
יחליף את רודרי בהרכב. קובאצ'יץ'/רויטרס

הוא גם השלים יותר מסירות במחצית היריב ובשליש האחרון, בעוד שהדיוק במסירותיו של 91.9% מוכיח שהוא מעט מאוד מאבד את הכדור - למרות שהוא לעיתים קרובות מעביר אותו עמוק בשטח היריב. אז מי יחליף את רודרי? מי שאמור לקבל כעת הרבה יותר דקות מפפ הוא מתאו קובאצ'יץ' הקרואטי, שייכנס לנעליים גדולות מאוד של מי שאולי בסוף השנה יקבל את התואר האישי הנכסף ביותר ויזכה בכדור הזהב. והאמת? מגיע לו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully