וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטליאספור לא שילמה לשגיב יחזקאל ונענשה על ידי פיפ"א

דיווח: סנקציה חריפה הוטלה פעם נוספת על המועדון הטורקי, שלא העביר לשחקן מכבי תל אביב 100 אלף יורו כפי שנדרש בפסק הדין הקיץ

תקציר ניצחון החוץ של מכבי תל אביב 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

שגיב יחזקאל נפגע בשבוע שעבר בפניו מול הפועל באר שבע ואובחן עם שבר בלסת שישבית אותו למשך כחודשיים, אבל הערב (שני) התברר כי בימים אלו הוא מתמודד עם בעיה נוספת. לפי דיווחים בטורקיה, אנטליאספור, הקבוצה ממנה נזרק בעונה שעברה עקב המחווה שביצע למען החטופים בעזה, מסרבת להעביר לו חוב של 100 אלף יורו כפי שהיא נדרשה על ידי פיפ"א.

כזכור, ביולי האחרון הוגש פסק הדין מטעם פיפ"א ונפסק כי יחזקאל הפך לשחקן חופשי ושעל הטורקים לשלם לו חוב בסך 100 אלף יורו. הוא במהרה חתם במכבי תל אביב והפרק הטורקי בחייו הסתיים, אבל הוא עדיין מחכה לכסף מהאקסית. הוא דרש בתביעה פיצויים בגובה למעלה ממיליון יורו, אולם פיפ"א סירבה לפצות אותו, אלא רק פסקה כי הוא זכאי לכספים שהגיעו לו מימיו בקבוצה כשחקן פעיל ולא שולמו.

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור עם סימון חצי לב לאחר שער. אנטליאספור, אתר רשמי
יחזקאל כבר התחיל פרק חדש במכבי ת"א, אבל מחכה לכסף מאנטליאספור/אתר רשמי, אנטליאספור

אנטליאספור מנהלת מספר תיקים בפיפ"א, ביולי האחרון פורסם שיש לה חוב של כמיליון יורו חצי לשחקנים שונים ובגין אותם תיקים נענשה מספר פעמים באיסור העברות. הערב נכתב באתר "ajansspor" שאי התשלום ליחזקאל עד המועד שנקבע הוא שגרם לפיפ"א לחדש את איסור העברות - משמע שלקבוצה אסור לצרף שחקנים שחקנים עד אשר יחזקאל יזכה לתשלום החוב.

כזכור, שגיב יחזקאל היה הכוכב הגדול של אנטליאספור הטורקית, עד שבחודש ינואר חגג שער עם מחווה לחטופים שמוחזקים בשבי בעזה על ידי ארגון הטרור חמאס. הישראלי נלקח יום אחר כך לחקירה על ידי הרשויות בטורקיה, נעצר ומיד עם שחרורו עלה על טיסה לישראל. נשיא אנטליאספור הודיע על שחרורו של יחזקאל ודיבר בגנותו בכלי התקשורת בטענה שפגע בעם הטורקי, כך שלשחקן הכנף לא נותרה ברירה אלא לפנות לפיפ"א בדרישה לקבל את הכספים שמגיעים לו ולדרוש את שחרורו מהמועדון בטענה להפרת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully