וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה הרבה דם": מאמן מכבי חיפה לשעבר הותקף על ידי האוהדים

אלכסנדר סטנוייביץ' התייצב למסיבת העיתונאים בדמעות ועם פציעת ראש אחרי התבוסה ההיסטורית של פרטיזן 4:0 בדרבי: "הבושה הכי גדולה שלי"

תיקתקנו, 23.9/ספורט1

הדרבי ה-174 של בלגרד סיפק הערב (שני) תוצאה היסטורית, כאשר הכוכב האדום הביסה 0:4 את פרטיזן במשחק חוץ. אלופת סרביה השוותה בכך את ניצחון השיא שלה ב"דרבי הנצחי" וקבעה שיא חדש במגרש של יריבתה, בו כלל לא ניצחה מאז 2016. הפער בין הקבוצות עומד כבר על 11 נקודות, כשחלפו רק שמונה משחקים (לפרטיזן חסר אחד).

ביברס נאתכו פתח בהרכב וכמעט כבש בדקה ה-38, באחד משני המצבים היחידים של המארחת במחצית הראשונה. הוא הוחלף בהפסקה וקיבל את הציון 5 ב"ספורטל", שם נכתב: "הוא עשה מעט מאוד ב-45 הדקות שלו, אבל ההזדמנות אליה הגיע מעלה קצת את הציון שלו".

לאחר שריקת הסיום, אוהדי פרטיזן זעמו ובין היתר השליכו זיקוק לעבר אלכסנדר סטנוייביץ' שהיה בדרכו לחדר ההלבשה. מאמן מכבי חיפה לשעבר, שספג קריאות להתפטר במהלך המשחק, הותקף גם בהמשך והגיע למסיבת העיתונאים עם פלסטרים על המצח ועל האף לאחר שנפגע מזכוכית. "אם זה היה 0:0 לא הייתי מגיע, אבל הייתי חייב לכבד אתכם", אמר בדמעות לאנשי התקשורת. "האוהדים ניפצו זכוכית במנהרה ונגרם לי חתך. היה הרבה דם. מה אני יכול להגיד אחרי תוצאה כזו חוץ מלהודות שזו בושה? מבחינתי זו הרגע המביש בקריירה. אני מתנצל בפני כולם".

האירוע היה חלק ממהומה שהתפתחה במנהרה, כאשר שחקני פרטיזן נקלעו לעימות עם אוהדים שנכנסו לשם ואילצו התערבות של כוחות משטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully