וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שרכשו גם את אברטון: המסר המפתיע של בעלי רומא

האחים פרידקין ישלמו כ-550 מיליון יורו עבור המועדון מהפרמיירליג, אוהדי הג'אלורוסי נלחצו והאמריקאים הבהירו: "הקבוצה נשארת בלב השאיפות שלנו, ההשקעה לא תפחת". וגם: התייחסות ראשונה לפיטורי דה רוסי

תיקתקנו, 23.9/ספורט1

עידן חדש יוצא לדרך באברטון. אחרי העונה הקשה מאוד שעברו הטופיז ב-2023/24, במהלכה נענשה הקבוצה בהפחתת שמונה נקודות בפועל בעקבות קשיים כלכליים ושרדה בפרמיירליג בזכות סיום עונה יוצא מן הכלל, היום (שני) נמסרה הודעה רשמית על העברות הבעלות לידי דן פרידקין ואחיו ראיין, שכידוע הם גם בעלי רומא האיטלקית.

על פי ההודעה שבישרה על סיכום בין אנשי העסקים, קבוצת פרידקין האמריקאית תרכוש את אברטון מידיו של פרהאד מושירי, הבריטי-איראני שיקבל עבור המועדון כ-550 מיליון יורו. העסקה, כצפוי, הלחיצה מאוד בעיקר את אוהדי רומא שקראו את הפרסומים על כך שראשי המועדון מתכננים להשקיע מאות מיליוני ליש"ט באברטון. לכן, האחים פרידקין מיהרו לפרסם הודעה באמצעות האתר הרשמי של רומא במטרה להרגיע את אוהדי הג'אלורוסי.

מאמן רומא, דניאלה דה רוסי. GettyImages
האחים פרידקין התייחסו גם להחלטה לפטר את דה רוסי/GettyImages

"אנחנו אוהבים את המשחק היפה ונשארים משקיעים פעילים בענף", נכתב מטעם הבעלים לאוהדי רומא, "התוספת הפוטנציאלית של אברטון לתיק ההשקעות שלנו לא משנה את ההתמקדות שלנו ברומא - אם כבר, היא רק תעזור. רומא נשארת בלב שאיפות הכדורגל שלנו ותהיו בטוחים שאנחנו מחוייבים למועדון ושלא נפחית את המשאבים והאמצעים לרשות המועדון. המטרה שלנו היא ברורה - רומא צריכה להתחרות ברמות הגבוהות ביותר של הכדורגל האירופי באופן עקבי".

האחים פרידקין גם ניצלו את ההזדמנות כדי להתייחס לפיטורי דניאלה דה רוסי בעקבות חילוקי הדעות ופתיחת העונה הרעה של רומא: "אנחנו מאוד מכבדים אותו ומאמינים שתהיה לו קריירה נפלאה כמאמן, אולי אפילו יחזור יום אחד לרומא. ההחלטה להיפרד ממנו הייתה מאוד קשה, אבל לקחנו אותה בהבנה שהיא תאפשר לנו להתחרות על תארים עוד העונה. פעלנו בשוק ההעברות בקיץ כחלק מתוכנית ארוכת טווח לשנים הבאות שתחזיר את רומא לבמה המרכזית של הכדורגל האירופי. כחלק מהחזון הזה, גם פיתוח של אצטדיון חדש לרומא, שיכבד את ההיסטוריה העמוקה של המועדון, נמצא בעיצומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully