וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "המטרה שלנו - ללכת כל הדרך ביורוקאפ"

23.9.2024 / 22:16

הפועל תל אביב תפתח את הופעותיה במפעל כשתתארח אצל בדאלונה (שלישי, 21:30), והמאמן נחוש להשיג ניצחון במשחק הבכורה: "זה חשוב בשביל ההמשך". היריבה, שנמצאת בקשיים כלכליים, נחתה רק בתחילת השבוע ממסע בסין

גיא פלטין באימון הפועל תל אביב/דני מרון

הפועל תל אביב תפגוש מחר (שלשי, 21:30) את בדאלונה הספרדית במחזור הראשון של היורוקאפ לעונת 2024/25. האדומים נחתו היום בשעות הצהריים המאוחרות בספרד, התארגנו בבית המלון ויצאו לאימון הערב, בו השתתפו כל השחקנים מלבד הקפטן בר טימור שנשאר בישראל. ההערכות הן שתומר גינת צפוי לקבל דקות לאחר שלושה שבועות של פציעה.

בהפועל נחושים לשים את ההפסד נגד עירוני רמת גן ברבע גמר גביע ווינר מאחוריהם, אך יודעים שאם לא יציגו משחק קבוצתי טוב הם צפויים להיות בבעיה. פטריק בוורלי, ג'ונתן מוטלי ואיש ווינרייט שלא שותפו נגד רמת גן ישובו לסגל ואמורים גם לפתוח בחמישייה של סטפנוס דדאס.

"היורוקאפ מתחיל בשבילנו נגד קבוצה היסטורית במקום קשה", אמר דדאס לקראת המשחק, "אנחנו מכבדים את היריבה שלנו, אבל המטרה שלנו זה ללכת כל הדרך, וחשוב להתחיל עם תוצאה טובה, לתת את הטון מוקדם בתחרות. אנחנו כאן כדי לעשות דברים טובים העונה, יש לנו ביטחון, ואנחנו מתכוננים טוב מאוד כדי להראות את היכולות שלנו. אני מאמין שנהיה מוכנים כדי להילחם עד הסוף בשביל להשיג את הניצחון הראשון שייתן לנו את הדחיפה להמשך".

ג'ונתן מוטלי, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
ג'ונתן מוטלי באימון/אתר רשמי, הפועל תל אביב
פטריק בוורלי, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
פטריק בוורלי/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בדאלונה הקטלאנית, שהדיחה את הפועל לפני שנתיים ברבע גמר היורוקאפ אבל הפסידה לאדומים בשני המשחקים בעונה שעברה, מחזיקה בסגל ותיק עם כמה שחקנים צעירים שאמורים לסחוב את הקבוצה. המאמן הוא דניאל מירט המקומי שהחליף את קרלוס דוראן שעמד על הקווים במשך שנים רבות, ולרשותו עומד סגל מצומצם גם בשל בעיות כספיות. בדאלונה נחתה בספרד רק שלשום אחרי מסע משחקים בסין.

בין השמות הוותיקים נמצאים פאו ריבאס, גילס ויוס ואנטה טומיץ', שפספס חלק מההכנה בשל פציעה, עם התוספת של אדם האנגה שהגיע מהכוכב האדום בלגרד. לצידם נמצאים הגארדים דבון דוטסון ששיחק ב-NBA וקסיוס רוברטסון שהגיע מוולנסיה, הפורוורד האוקראיני הוותיק ארטם פוסטובוי והסנטר ההולנדי הצעיר והמבטיח קיי ואן דר וורסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully