וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:4 היסטורי בדרבי: גלזר והכוכב האדום חגגו מול נאתכו ופרטיזן

השוער שמר על רשת נקייה בניצחון החוץ הגבוה אי פעם של אלופת סרביה על יריבתה המושבעת. שלושער לאנדיאיי, סילאס הוסיף

תקציר: פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום 1:2 (ביברס נאתכו כבש, משחקו האחרון של ברק בכר)/ספורט1

בעונה שעברה הכניע ביברס נאתכו בפנדל את עומרי גלזר והוביל את פרטיזן בלגרד לניצחון ראשון על הכוכב האדום בדרבי חוץ אחרי שבע שנים. אותו 1:2 הוביל לפיטוריו של ברק בכר, אבל הכוכב שינתה כיוון ודהרה לזכייה בדאבל. הערב (שני) צמד הישראלים שוב נפגשו לדרבי הראשון של עונת 2024/25, שסיפק תסריט אחר לגמרי עם 0:4 היסטורי של האלופה. ניצחון החוץ הגבוה שלה אי פעם על יריבתה המושבעת והשוואת הניצחון הכי גבוה באופן כללי (ה-0:4 הביתי האחרון בדרבי היה באפריל 1998).

למרות המצב הקטסטרופלי של הדשא מאז פריצת אוהדי פרטיזן ששפכו שמן וגרמו להצתות שפגעו במשטח, הכוכב האדום לא התקשתה להפגין את עליונותה. שריף אנדיאיי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-24, ובתוספת הזמן של המחצית היה זה סילאס שהכפיל את התוצאה. בצד השני, המשקוף הציל את גלזר בדקה ה-33 וכדור של נאתכו שרק ליד הקורה (38). הקשר הוחלף בהפסקה וראה מהספסל את אנדיאיי כובש עוד פעמיים (55 ו-65), משלים שלושער ומשתיק את הקהל המקומי, שצפוי בימים הקרובים לכלות את זעמו בשחקנים ובמאמן אלכסנדר סטנויבייץ', אקס מכבי חיפה.

האלופה התבודדה בפסגת הליגה הסרבית עם 22 נקודות - פי שניים יותר מיריבתה העירונית, לה זה הפסד שני רצוף (עם משחק פחות).

עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
שמר על שער נקי בערב היסטורי. עומרי גלזר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

* ניב גוטליב הוחלף במחצית על ידי אורי גוטמן, כשפראלימני הפסידה 2:0 בבית לאומוניה ארדיפו במחזור הרביעי בקפריסין ונותרה עם שלוש נקודות במאזנה. ניב פליטר נכנס כמחליף בדקה ה-62.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully