וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טר סטגן מאמין שיוכל לשוב לשחק העונה, אך ברצלונה תחתים שוער

הגרמני נותח בברכו הימנית, לפי "ספורט" קיים תרחיש אופטימי שבו הוא חוזר לשחק בסביבות אפריל. עם זאת, במועדון מתכוונים להחתים מחליף במיידי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 2:2/ספורט1

מארק אנדרה טר סטגן נותח היום (שני) על פי כלי התקשורת בברצלונה, אבל בניגוד להערכות על כך שהוא ישוב לשחק רק בעונה הבאה, לפי העיתון הקטלאני "ספורט" הוא עשוי לשוב לשחק עוד העונה.

השוער הגרמני נפגע בברכו הימנית אתמול בניצחון 1:5 על ויאריאל ותחילה סברו שלא יוכל לחזור העונה, אלא שטר סטגן מאמין שהוא יוכל לשוב עוד העונה ולסייע לחבריו במאבק על תארים ברגעי ההכרעה. בברצלונה פעלו לנתח אותו במהרה "כדי לא לבזבז זמן", כך על פי הדיווח, בידיעה שזמן ההחלמה המשוער הוא בין שישה חודשים לתשעה - כך שבתרחיש האופטימי הוא עשוי לשוב לשחק סביב חודש אפריל 2025.

אגב, טר סטגן עבר את ההליך הכירורגי אצל אותו רופא שניתח בהצלחה את גאבי ומארק ברנאל.

שוער ברצלונה מארק אנדרה טר סטגן. David Ramos, GettyImages
יחזור עוד העונה? טר סטגן מפונה מהמגרש/GettyImages, David Ramos

עם זאת, בברצלונה אין כל כוונה לסכן את טר סטגן או להחזירו לפני שיהיה כשיר לחלוטין ועל כן יפעלו מיידית לצירוף שוער. ב"מארקה" פורסם המאן האנזי פליק והמנהל המקצועי דקו נצפו משוחחים ארוכות היום באימון הקבוצה. שניהם סבורים שיש צורך בהחתמת שוער נוסף, בכיר ככל שאפשר.

עד כה פורסמו שמותיהם של קיילור נבאס, לוריס קאריוס, ג'ורדי מאסיפ ותומאס ואצליק בין השוערים הפנויים שזמינים לחתום, בנוסף לאופציית קלאודיו בראבו הוותיק שהודיע על פרישה באוגוסט האחרון בגיל 41, אבל הבהיר כי יסכים לחזור בו מפרישה אם יקבל הצעה לשוב לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully