וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים ללא קהל? במנהלת הליגה עוקבים אחרי ההתפתחויות

23.9.2024 / 17:46

אחרי דחיית המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים, המצב הבטחוני עלול לגרום לשינויים במחזור סוף השבוע בליגת העל והלאומית. במנהלת עשויים להעביר משחקים מהצפון למרכז הארץ, אך עוקבים אחרי הנחיות פיקוד העורף

תיקתקנו, 23.9/ספורט1

במנהלת הליגות בכדורגל רואים את ההתפתחויות וההידרדרות במצב הבטחוני ביממה האחרונה מעמידה בספק את קיום המשחקים בסוף השבוע הקרוב. מבחינת התוכנית של המנהלת, מדובר על כך שאם צריך לשחק עם קהל ישחקו עם קהל ואם צריך ישחקו בלי קהל ובמקומות שבהם פיקוד העורף יאסור על התקהלות, ינסו להעביר את המשחקים למגרשים שבהם אפשר לשחק, כלומר למצוא חלופות לקבוצות שלא יכולות לשחק בצפון הארץ.

יש לציין שאנחנו ביום שני ויש מספיק זמן עד סוף השבוע. השאיפה היא לנסות לשחק את הכדורגל הישראלי כל עוד אין הנחיה אחרת מפיקוד העורף. אם כי הדברים נזילים והחמרה במצב יכולה לשנות את הדברים וגם לגרום לביטול המחזור. כזכור, המשחק המרכזי שהיה אמור להיערך הערב בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים באצטדיון בחיפה נדחה ליום שלישי הבא עקב ההתפתחויות.

עבדאללה ג'אבר שחקן מכבי בני ריינה לפני דיא סבע שחקן מכבי חיפה. דני מרון
משחק אחד נדחה, המשחק נגד קרית שמונה יתקיים? דיא סבע/דני מרון

בשבת הקרובה אמורה מכבי בני ריינה לארח את בית"ר ירושלים בנוף הגליל, עירוני קרית שמונה לפגוש את מכבי חיפה באצטדיון בנתניה ובטדי הפועל ירושלים מתוכננת למפגש עם מכבי פתח תקוה. למחרת, ביום ראשון, הפועל חיפה אמורה לארח את הפועל באר שבע ובמקביל מכבי תל אביב לארח את עירוני טבריה באצטדיון בלומפילד. המחזור החמישי בליגת העל אמור להינעל ביום שני עם המשחקים בין בני סכנין למכבי נתניה בעכו ובין הפועל חדרה למ.ס. אשדוד בנתניה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully