וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מחווה למחבלי חיזבאללה שהתעוורו: החגיגות של אלופת לבנון

בזמן שבעולם הערבי מתנגדי ארגון הטרור לועגים לנסראללה, באל נג'מה הקדישו את הניצחון במחזור הפתיחה לנפגעי מבצע הביפרים

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 2:2/ספורט1

אם ברשתות החברתיות רבים בעולם הערבי לעגו לחיזבאללה אחרי מבצע הביפרים המתוחכם שבו נפגעו מאות מחבלים ופעילים של ארגון הטרור - בתוך ארץ הארזים עדיין אבלים בדרכם. אתמול שחקני אלופת לבנון, אל נג'מה, הקדישו את השערים שכבשו נגד שבאב אל עאזיה ואת הניצחון 0:3, לנפגעים המבצע.

בסוף השבוע נערך המחזור הראשון בליגה הלבנונית ולפני המשחקים נערכו דקות דומיה והונפו כמה שלטים. אלופת העונה שעברה, אל נג'מה, התכבדה להשתתף במשחק האחרון של המחזור, אתמול בג'וניה שבפאתי ביירות, נגד שבאב על עאזיה שבעונת 2023/24 ניצלה מירידה.

השחקנים ענדו סרטים שחורים ואחרי כל שער הרימו שתי אצבעות לשמיים ועם היד השנייה כיסו את העיניים. מחווה למחבלים המתים ש"עלו השמימה" ולאלו העיוורים שעדיין נותרו מעל האדמה.

אל נג'מה לא מזוהה עם האוכלוסייה השיעית בלבנון, אבל בדף הפייסבוק הרשמי שלה הופיעו בשבועות האחרונים כמה הספדים למחבלי חיזבאללה שחוסלו בהתקפות בלבנון, ושארגון הטרור עצמו הודיע שהם השתייכו אליו.

כובש השער השני, חסן כוראני, הוא מהעיירה יאטר שבדרום לבנון. הוא בן משפחתו של חוסיין כוראני אמלי, ממייסדי חיזבאללה ואחד ממקורביו של עבאס מוסאווי שחוסל ב-1992.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully