וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתולומיאו צפוי לשחק מול קרית אתא, בלאט ויוקובאיטיס התאמנו

23.9.2024 / 13:45

אחרי ההדחות המוקדמות של הפועל ת"א וירושלים, מכבי תל אביב רוצה להימנע מגורל דומה בגביע ווינר ותפגוש את קרית אתא. סימונס יתלבש?

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

הקבוצה האחרונה לעלות על הפרקט בגביע ווינר 2024 תעשה זאת מחר (שלישי, 20:50) כשמכבי תל אביב תפגוש את עירוני קרית אתא ברבע הגמר של המפעל. המנצחת תפגוש במוצאי שבת את המנצחת ברבע הגמר שייערך הערב בין הפועל חולון לעירוני נס ציונה. שתי הקבוצות נפגשו ברבע הגמר בעונה שעברה, כשהצהובים רושמים את הניצחון היחיד שלהם במפעל על הפרקט. בנוסף נפגשו בשלושה משחקי ליגה ובחצי גמר גביע המדינה, כשהמאזן עומד על 1:3 לטובת מכבי.

מכבי תל אביב נחתה אתמול לפנות בוקר בישראל אחרי המשחקים ביוון נגד פנאתינייקוס ואנדולו אפס, ובמצב שרחוק מלהיות אופטימלי. מכבי איבדה במהלך המשחקים את תמיר בלאט, רוקאס יוקובאיטיס ו-ווניין גבריאל, כשרק לגבי האחרון יש עד כה בהירות במצבו כשהוא ייעדר בחודש הקרוב בשל חבלה בברכו. בלאט ויוקובאיטיס התאמנו היום עם הקבוצה, אך נמצאים בספק להתמודדות נגד קרית אתא ובקבוצה מקווים שיוכלו ליטול חלק. מי שצפוי לשוב לסגל הוא ג'ון דיברתולומיאו שחזר לאחרונה לאימונים. קובי סימונס יתלבש אם יוקובאיטיס לא יוכל לשחק.

ג'ון דיברתולומאו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ושוב איתכם. ג'ונדי/דני מרון

בקרית אתא עברו שלב בתים מפתיע לטובה בגביע ווינר. אלדד בנטוב בהופעת בכורה כמאמן בליגת העל הוביל קבוצה שנראית מאורגנת ומסודרת לניצחונות יפים על באר שבע ועפולה, אך פערי הרמות מהפועל חולון היו גדולים במפגש האחרון של הקבוצה באולם בו ייערך המשחק מחר. קרית אתא ערכה היום את האימון המסכם שלה בחולון, לאור העובדה שהשחקנים עזבו את העיר עם התחממות המצב הבטחוני בצפון בסוף השבוע. יובל שניידרמן ימשיך להיעדר, אך בקבוצה מאמינים כי יוכלו לרשום משחק חיובי ולהראות שגם העונה יש להם קבוצה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully