וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר השוויון והיחצ"ן: נציגי הפועל ת"א ברשימת כוכבי היורוקאפ

ב"באסקטניוז" הציגו את עשרת הכוכבים שיעשו את העונה במפעל, כולל שלושה נציגים לאדומים, אקס שלהם ושניים מכוכבי ולנסיה

גיא פלטין באימון הפועל תל אביב/דני מרון

עונת היורוקאפ תצא לדרך מחר (שלישי) עם שתי נציגות ישראליות לראשונה אחרי שנים רבות. במוקד תעמוד הפועל תל אביב, כמובן, עם סגל נוצץ ויקר, אבל גם להפועל ירושלים שחוזרת למפעל אחרי שש שנים בליגת האלופות, יש יומרות משלה.

במגזין "באסקטניוז" פרסמו היום רשימה של עשרת הכוכבים שאמורים להכריע את העונה הקרובה - ובאופן לא מפתיע ישנה נציגות מכובדת לקבוצת המיליונים של עופר ינאי.

לא פחות משלושה שחקנים של האדומים נכללו ברשימה, פטריק בוורלי, ג'ונתן מוטלי וברונו קאבוקלו.

על בוורלי נכתב: "למרות גילו המתקדם, בוורלי יהיה ללא ספק אחד השחקנים שימשכו הכי הרבה תשומת לב העונה. הוא פורח עם האנרגיות בצד ההגנתי, עם אופי מיוחד שלעולם לא מאכזב את האוהדים. מבחינה תדמיתית ותקשורתית, מדובר בהחתמה חשובה מאוד עבור הפועל תל אביב, שמראה מה הכוונות והשאיפות שלה לעתיד. הןא אולי לא יקלע 20 נקודות למשחק, אבל בטוח שהאישיות שלו מחוץ לפרקט והאגרסיביות על הפרקט, יהיו משמעותיים מאוד ביורוקאפ".

על מוטלי נכתב: "אפשר לומר שלהחתים את ג'ונתן מוטלי ביורוקאפ זה כמעט מותרות. הוא דינמי, אקספלוסיבי ואתלטי, ומסוגל לשלוט במפעל. הנוכחות שלו לצד זו של ברונו קאבוקלו, הופכת את הקו הקדמי של הפועל לאחד הטובים בליגה. קשה להאמין שמוטלי לא יהיה אחד השחקנים הכי טובים של העונה".

שחקני הפועל תל אביב, ברונו קאבוקלו, ג'ונתן מוטלי. דני מרון
העיניים עליהם. קאבוקלו ומוטלי/דני מרון

על קאבוקלו נכתב: "הסייז, האתלטיות והתנועתיות שלו, הופכים אותו לשחקן מסוכן מאוד בקרבת הטבעת ולהתאמה נהדרת לקבוצות שאוהבות לרוץ. יש לו את הפוטנציאל להיות שובר שוויון ברמת היורוקאפ, והוא הופך את הפועל לעוד יותר מסוכנת".

הרשימה, אגב, כוללת את שחקן הפועל תל אביב בעונה שעברה, טיילר אניס, שישחק בוונציה, וכן שניים מכוכבי ולנסיה, הקבוצה שמסתמנת כמי שאמורה להיות היריבה העיקרית של הפועל תל אביב על התואר: מיודענו כריס ג'ונס, ושחקן הפנים שמי אוג'ליי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully