וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל ראשון: משט ראשון בשנה החדשה יוצא לדרך בשישי הקרוב

החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בהובלת הפורום לקידום השיט מכריזים על "גל ראשון" משט ראשון לרגל ראש השנה תשפ"ה - אירוע המסמל את פתיחת עונת השיט החדשה לצד פתיחת השנה העברית

גל ראשון - משט ראש השנה. יחצ,
גל ראשון - משט ראש השנה/יחצ

החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה בהובלת הפורום לקידום השיט מכריזים על "גל ראשון" משט ראשון לרגל ראש השנה תשפ"ה - אירוע המסמל את פתיחת עונת השיט החדשה לצד פתיחת השנה העברית. משט "גל ראשון" מייצג את התנופה הראשונית של השנה החדשה בים ובחיים. משט זה הינו משט תחרותי לצד משט עממי שמטרתו לאחד את קהילת העוגנים והשייטים לקראת השנה הבאה. באירוע צפויים להשתתף כ-250 שייטים וכ-50 כלי שיט שונים המייצגים את מגוון הפעילות הימית בישראל.

המשט יכלול שני מסלולים: מקצה תחרותי - מסלול מאתגר שנמשך בין שעה וחצי לשעתיים, בו ישתתפו שייטים מקצועיים. מקצה עממי - מסלול ידידותי למשפחות, גם הוא באורך של שעה וחצי עד שעתיים, המאפשר לכל המשפחה לקחת חלק וליהנות מהחוויה הימית.

גל ראשון, משט ראש השנה. שרה פלג,
גל ראשון, משט ראש השנה/שרה פלג

"משט גל ראשון" הוא יותר מאירוע ספורטיבי; זוהי הזדמנות לחזק את הקשר בין האדם לים. המשט מסמל את פתיחת עונת השיט ומדגיש את חשיבות הים בחיינו. אנו מאמינים שהשילוב בין תחרותיות ספורטיבית לבין חוויה משפחתית יוצר מסורת ימית ייחודית. זו הזדמנות להנחיל את אהבת הים לדור הצעיר ולחזק את הקהילה הימית בישראל. "המשט פותח את השנה החדשה ברוח של אחדות, הרפתקה וכבוד לים" מסביר רוני ברמץ, מנכ"ל הפורום לקידום השייט בישראל.

ארז לזובר, מנכ"ל החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה, מסביר: משט "'גל ראשון" הנערך לרגל השנה החדשה מגלם את ערכי העיר הרצליה - קהילתיות, ספורט ימי ותיירות איכותית. האירוע אשר מחבר בין אנשי הים, מדגיש גם את חופיה היפים של הרצליה כיעד תיירותי מוביל. זו הזדמנות לקדם את התיירות הימית באזור ולהציג את הפוטנציאל של חופי הים שלנו, תוך עידוד מודעות לשמירה על הסביבה הימית. אנו גאים לקחת חלק במשט מיוחד זה ולהציע חוויה ימית משמעותית לכל המשתתפים. חשוב לציין כי 'גל ראשון' הוא יריית הפתיחה למשטים רבים נוספים המתקיימים במרינה לאורך השנה, מה שמחזק את מעמדה של הרצליה כמוקד מרכזי לפעילות ימית בישראל".

המשתתפים במשט יצאו יחד למסלוליהם, תוך דגש על רוח ספורטיבית והנאה לכל הגילאים. זו הזדמנות להתחבר לים ולחגוג את השנה החדשה עם קהילת השייטים והעוגנים, בעוד הצופים מקו החוף יהנו מחוויה ייחודית של מופע ימי מרהיב.

  • עוד באותו נושא:
  • משט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully