וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריאתלון דקטלון תל־אביב 2024 חוזר וישמש כאליפות ישראל במרחק האולימפי

טריאתלון דקטלון תל־אביב ביוזמת איגוד הטריאתלון, בשיתוף עיריית תל־אביב-יפו ובהפקת חברת שוונג מקבוצת RGE ייצא לדרך בחודש אוקטובר. המשתתפים יחתרו במקצים רבים ברחבי העיר תל אביב-יפו, כאשר גולת הכותרת היא המקצה האולימפי שיהווה את אליפות ישראל

טריאתלון דקטלון תל אביב. ערן ירדני, איגוד הטריאתלון,
טריאתלון דקטלון תל אביב/ערן ירדני, איגוד הטריאתלון

טריאתלון דקטלון תל אביב 2024 חוזר ביוזמת איגוד הטריאתלון, בשיתוף עיריית תל־אביב-יפו ובהפקת חברת שוונג מקבוצת RGE. הטריאתלון יתקיים ביום שבת, 26 באוקטובר, בשעה 7:00 ויימשך עד השעה 11:00 לערך.
התחרות תוזנק מחוף מציצים בו תתבצע תחרות השחייה, לאחר מכן הספורטאים יעלו על אופניים וירכבו בנתיבי איילון לכיוון דרום וצפון, בסיום הרכיבה יחזרו המשתתפים לנמל תל אביב וממנו לריצה ברחבי פארק הירקון ויחזרו לקו הסיום בנמל תל אביב.

התחרות תכלול מספר מקצים, כאשר בראשם המקצה למרחק האולימפי (1500 מטר שחיה, 40 ק"מ רכיבה, 10 ק"מ ריצה) והוא יהווה כאליפות ישראל לקבוצות גיל וחלק מקריטריון הכניסה למקצה האולימפי במכביה 2025. בנוסף, ייערכו מקצה הספרינט (750 מטר שחיה, 20 ק"מ רכיבה, 5 ק"מ ריצה) וכן מקצה סופר ספרינט (500 מטר שחיה, 12 ק"מ רכיבה, 3 ק"מ ריצה).

במסגרת מקצה הסופר ספרינט, יהיה גם מקצה מיוחד למשתתפים שמתחרים בטריאתלון לראשונה בחייהם, בו יקבלו ליווי והדרכה צמודים עם כניסתם לענף המאתגר. במקצה האולימפי הארוך יותר יהיה גם מקצה שליחים (שלשות) כאשר כל שלושה משתתפים.ות יוכלו לחבור יחד, אחד יבצע את השחייה, השני את הרכיבה והשלישי את הריצה, גם מקצה זה ייחשב כאליפות ישראל.

חברת דקטלון הינה נותנת החסות הראשית באירוע. זאת בהמשך לשותפויות גדולות ומשמעותיות שהחברה לקחה בהן חלק השנה. חברת דקטלון תספק לכל המשתתפים.ות חולצה רשמית של התחרות - חולצה של מותג הריצה של דקטלון, ותעניק פרסים לזוכים בשלושת המקומות הראשונים בתחרות. לקראת התחרות יחולקו ערכות השתתפות הכוללות ביגוד וציוד בחנות של הרשת בכפר סבא. לאורך כל האירוע, תפעיל חברת דקטלון ישראל אקספו ייעודי בנמל תל אביב שיציג לקהל הרחב מוצרים מגוונים מענפי הספורט של הטריאתלון.

טריאתלון דקטלון תל אביב. ערן ירדני, איגוד הטריאתלון,
טריאתלון דקטלון תל אביב/ערן ירדני, איגוד הטריאתלון

את המרוץ תפיק חברת שוונג מבית קבוצת התקשורת RGE, חברת שוונג הנה פלטפורמת תוכן הספורט האקטיבי הגדולה בישראל. החברה מפעילה אתר העוסק בריצה, אופניים, טריאתלון, כושר ושחייה. בנוסף מפעילה שוונג ושותפה באירועי ספורט הגדולים והידועים בישראל ביניהם ישראמן (איש הברזל באילת), TRI כנרת ועוד עשרות אירועי ספורט מדי שנה.

אופיר וגמן, מנהל רשות הספורט העירונית, עיריית תל אביב-יפו: "אנו נרגשים עם חזרתו של טריאתלון תל אביב לעיר תל אביב יפו שייערך זו הפעם ה - 22. המראה של הספורטאיות והספורטאים הרבים השוטפים בשעות הבוקר המוקדמות את נמל תל אביב וחוף מציצים מידי שנה, הינו מראה מרהיב המסמל יותר מכל את האטרקטיביות של טריאתלון תל אביב. בימים לא קלים שעוברים על כולנו, חשיבותו של אירוע זה מעבר לפן הספורטיבי, הינו לאפשר ולו ליום אחד לקחת פסק זמן ולהשתתף באירוע ספורט. המקצה האולימפי בטריאתלון תל אביב הינו אליפות ישראל, כך שמעבר להמוני המשתתפים, באירוע השנה ישתתפו טובי ספורטאי ישראל בענף הטריאתלון. כמידי שנה, אנו מצפים להשתתפות גדולה של ספורטאים וספורטאיות ולאלפי אורחים שיבואו לעודד ולצפות בספורטאים. כולנו תקווה, שהמצב יאפשר, והטריאתלון יהיה האירוע הראשון בסדרת אירועי ספורט המוניים המתוכננים השנה בעיר תל אביב יפו."

מורגן עוז, סמנכ"לית שיווק של חברת דקטלון ישראל: "אנו גאים לקחת חלק בטריאתלון תל־אביב 2024. החסות הראשית באירוע הזה מגיעה בהמשך לשותפויות גדולות ומשמעותיות שדקטלון לקחה בהן חלק השנה: דקטלון צרפת כשותפה רשמית של אולימפיאדת פריז 2024 והמשחקים הפראלימפיים, וכן חסות ראשית לקבוצת הרוכבים AG2R LA MONDIALE TEAM בטור דה פראנס 2024. התמיכה שלנו בספורט הישראלי היא ביטוי לאמונה העמוקה שלנו בכוחם של הספורטאים והספורטאיות בארץ, ובמחויבות שלנו להמשיך ולהתבסס בישראל תוך ייבוא מוצרים המותאמים לכל סוגי הספורט ולכל רמות האימון. אנו שמחים שעיריית תל־אביב-יפו וחברת שוונג הם השותפים שלנו."

שלומי פרי, מנכ"ל שוונג: "מפיקת האירוע חברת שוונג שמחה וגאה על חזרתו של טריאתלון תל־אביב. אנו מודים לעיריית תל־אביב-יפו, לרשות הספורט העירונית, לנמל תל אביב, לחברת גני יהושע, על שיתוף הפעולה ולאיגוד הטריאתלון שמלווה אותנו לאורך הדרך. ונרגשים מהצטרפותה של חברת דקטלון, כנותנת החסות הראשית לטריאתלון תל־אביב שהינה רשת הספורט הגדולה באירופה ולכבוד הוא לנו שהרשת בחרה את טריאתלון תל־אביב כחלון הראווה שלה בישראל. חברת שוונג אשר מתמחה בהפקת אירועי הספורט הגדולים בישראל ביניהם: ישראמן, TRI כנרת ועוד, תמשיך לשלב כוחות עם כל גורמי הספורט הגדולים בישראל כדי לתת לספורטאים ולספורטאיות בישראל מעטפת מקצועית וראויה."

מנכ"ל איגוד הטריאתלון גיל קופר: "אנו באיגוד הטריאתלון שמחים לברך על חזרתו של טריאתלון תל אביב לעונת התחרויות שלנו, לאחר כמעט שנתיים של פגרה. מדובר באירוע עוגן בלוח התחרויות של איגוד הטריאתלון, והשנה הוא נבחר גם לארח את אליפות ישראל במקצה האולימפי לקבוצות גיל. התחרות בהובלת שוונג ועיריית תל אביב, ואנו גאים להיות שותפים לאירוע שמבטיח חוויה בלתי נשכחת. אין ספק שעיר כמו תל אביב, התוססת והאנרגטית, תספק למשתתפים דרייב יוצא דופן ותדחוף אותם לשבור שיאים חדשים."

לפרטים והרשמה לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully