וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשיפור הביצועים: פריצת הדרך של אסיקס

ASICS משיקה את "סטודיו ASICS לפרסונליזציה" במשרדי דאסו סיסטמס בפריז, ומדגימה גישה מבוססת מדע להתאוששות ולשיפור ביצועים

אסיקס. יחצ,
אסיקס/יחצ

דאסו סיסטמס ו-ASICS השיקו סטודיו חדש בפריז, במטרה לבחון את האפשרות לספק סוליות פנימיות בהתאמה אישית, "על המקום", לפי מבנה כף הרגל. "סטודיו ASICS לפרסונליזציה" הוא מפעל סופר-קומפקטי, שבנוי מודולרית בשילוב פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס והטכנולוגיה הקניינית של ASICS בתחום הספורט ומייצר חלקי נעל בהתאמה אישית, לפי המידות המדוייקות של הלקוח.

ASICS משתמשת בידע הייחודי שלה ומוסיפה לו את טכנולוגיית המידול והסימולציה של דאסו סיסטמס כדי ליצור את צורת הסוליה לפי נתוני צורת הרגל, כפי שנוצרת במודל על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס. לאחר מכן, נעשה שימוש בטכנולוגיית הדפסה תלת ממדית מתקדמת כדי ליצור את הסוליה במבנה סריג עבה, עשוי מחומר גמיש במיוחד, במבנה שכבות כדי לספק נשימה ורכות ברמה גבוהה. את מידת הרכות ניתן לשנות בהתאם לכל חלק של כף הרגל, לטובת התאוששות טובה יותר, הפחתת לחץ ושיפור ביצועים.

ASICS מתכוונת לבחון את הצלחת המיזם ואת שביעות הרצון של הלקוחות ואולי להשיק את הרעיון בצורה מסחרית רחבה יותר. ב-2025, הסטודיו של ASICS לפרסונליזציה יעבור ליפן ושם ייבחן שוב ובעתיד החברה תשקול להביא את הטכנולוגיה הזו למוצרי הנעלה נוספים, מעבר לסוליות.

אנחנו שמחים לשתף פעולה עם דאסו סיסטמס בסטודיו של ASICS לפרסונליזציה. שיתוף הפעולה הזה ממנף את הטכנולוגיות המתקדמות ואת המומחיות של שתי מובילות-תעשיה, כדי לספק ערך אופטימלי ללקוח, ולסייע לו בחיים בריאים ומאושרים יותר, עם מוצרים, שנותנים מענה טוב יותר לצרכים המיוחדים שלו" אמר מיטסויוקי טומינאגה, President and COO, Representative Director, ASICS.

"אנחנו חולקים עם ASICS את המחוייבות לחדשנות ולשיפור איכות החיים והבריאות. שיתוף הפעולה שלנו משקף מחוייבות זאת בגישה ההוליסטית שלו לייצור, שמעניק עדיפות לחוויית הלקוח" אמר פסקל דאלוז, מנכ"ל דאסו סיסטמס". שיתוף הפעולה עם ASICS מראה, בנוסף, כיצד העולם הוירטואלי מקדם את כלכלת המאה ה-21. התאומים הוירטואליים של דאסו סיסטמס, באמצעות הבסיס המדעי שלהם, מאפשרים לתעשיה לשפר את הביצועים, את הממד החוייתי של מוצרים - וגם לקדם מודלים עסקיים בני קיימא יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • אסיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully