וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניקובסקי "הופתע והתרגש" לענוד את הסרט: "עוזר בדרך השקטה שלי"

23.9.2024 / 11:10

קשר מכבי ת"א מבסס את עצמו כמנהיג אחרי ששימש כקפטן מול אשדוד: "אני מייעץ, לא כופה". הליגה האירופית? "קיבלנו יריבות ברמה שלנו"

תקציר ניצחון החוץ של מכבי תל אביב 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

גבי קניקובסקי ממשיך לבסס את עצמו לא רק כשחקן מפתח במכבי תל אביב, גם גם כדמות משמעותית בחדר ההלבשה. אמש (ראשון) זכה הקשר לענוד לראשונה את סרט הקפטן של המועדון, בו החל את דרכו במחלקת הנוער, "הועזב" וחזר מהדלת הראשית לקבוצה הבוגרת לפני שלוש שנים.

"האמת שהופתעתי והתרגשתי", סיפר קניקובסקי בסיום. "עם הסרט או בלי הסרט אני מרגיש שיש לי הרבה אחריות במכבי ואני שמח שאני בורג מרכזי. חובתי להחזיר על המגרש למועדון הזה ולמאמן הזה".

קניקובסקי מחשיב את עצמו כמנהיג שקט, ומקווה להמשיך בדרך הזו. "בדרך שלי אני לא כופה עזרה, אבל רוצה לעזור לאנשים", הסביר. "אני מקווה שאני מצליח ואנשים יקחו את העצות שלי, אבל אני עדיין מופתע מזה".

גבי קניקובסקי, שחקן מכבי תל אביב בחימום לפני המשחק מול אשדוד. לירון מולדובן
ערב מיוחד. קניקובסקי אתמול/לירון מולדובן

לקראת פתיחת הליגה האירופית במשחק חוץ מול בראגה ביום חמישי אמר: "מרגש, אני חושב שיש לנו הרבה מה להוכיח ולתת, אנחנו לא באים להיות תפאורה ושידרסו אותנו על הדרך ולהגיד שוואלה עשינו אירופה רק בשביל להגיד. בדיבורים בינינו אנחנו מרגישים שקיבלנו הגרלות די ברמה שלנו, לדעתי. אבל שוב, אני עדיין לא התמודדתי בליגה האירופית וזו חוויה ואני מצפה לזה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully