וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון 2 לאוסקר גלוך: "כוכב זלצבורג שוב סיפק הופעה חיוורת"

הישראלי לא נשאר נקי מביקורת אחרי משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון: "כרגע הוא לא מוצא פתרונות". ביום רביעי החזרה למסלול?

תקציר: באייר לברקוזן - וולפסבורג 3:4/ספורט1

"דיאטת כדורגל: רד בול זלצבורג שכחה איך מנצחים". זו הייתה הכותרת הבוקר (שני) בעמוד הספורט של "Salzburger Nachrichten", אחרי שהפייבוריטית הגדולה לזכייה באליפות נפרדה מטירול הצנועה ב-0:0.

הקבוצה של אוסקר גלוך החזיקה בכדור מול היריבה מהתחתית, ניסתה, איימה מדי פעם, אבל לא הצליחה לכבוש ועכשיו היא סופרת ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. הפעם האחרונה שהיא לא ניצחה ארבעה משחקים רשמיים ברציפות הייתה בנובמבר 2020, כשגלוך שיחק בנערים א' של מכבי תל אביב.

הקשר הישראלי היה פעיל בחלק הקדמי וגם סחט עצירה מהשוער המארח בדקה ה-29, אבל הוא לא הצליח להשפיע מספיק על המשחק ההתקפי של זלצבורג. ב"קרונן צייטונג" העניקו לגלוך ציון 2 בלבד (6 הכי גבוה, 0 הכי נמוך) והסבירו: "הישראלי שוב סיפק הופעה יחסית חיוורת. כרגע הקשר המצטיין לא מוצא פתרונות מבריקים במשחקים של זלצבורג".

גלוך נחשב לשחקן המוביל של זלצבורג ורבים הימרו עליו כמי שייבחר ל"שחקן העונה" בחודש מאי הבא - אם הוא עדיין יהיה בקבוצה ולא יימכר בינואר. הוא כבש שלושער נגד BW לינץ במשחק הליגה הראשון שלו העונה וגם בישל בשני המשחקים הבאים, אבל בחמישה משחקים באירופה עדיין לא הביא את הערך המוסף.

אוסקר גלוך רד בול זלצבורג. GettyImages
בפעם האחרונה שזלצבורג לא ניצחה ארבעה משחקים רצופים, גלוך עדיין שיחק בנערים א'/GettyImages

בזלצבורג מקווים שאחרי ארבעת המשחקים הרצופים ללא ניצחון, תגיע "התפוצצות". ביום רביעי הקבוצה תתארח למשחק גביע אצל וינר ויקטוריה מהליגה השלישית (שמאומנת על ידי טוני פולסטר האגדי), וזה משחק שדרכו היא תוכל להחזיר לעצמה את הביטחון בהתקפה.

בשבוע הבא זלצבורג תארח את אוסטריה וינה בליגה ושלושה ימים לאחר מכן את ברסט הצרפתית בליגת האלופות - וב-6 באוקטובר היא תשחק בחוץ נגד שטורם גראץ שבעונה שעברה עקפה אותה ברגעי האמת וזכתה באליפות. הציפייה בקבוצתו של גלוך היא שאחרי ארבעה משחקים לא טובים, יגיעו ארבעה משחקים שיעלו את זלצבורג על המסלול הנכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully