וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א "באה חמה" לבדאלונה: "ההפסד לרמת גן - מכה לא צפויה"

23.9.2024 / 8:45

מאות אוהדים ילוו את האדומים למשחק החוץ המאתגר (שלישי, 21:30), בו ינסו לתקן את הרושם מגביע ווינר. טימור לא ימריא, גינת עשוי לשחק

תקציר: מלאגה גוברת על ריאל מדריד 80:90 בגמר הסופר קופה הספרדי/ספורט1

הפועל תל אביב יצאה היום (שני) בשעות הצהריים המוקדמות לברצלונה לקראת משחק הפותח את עונת היורוקאפ שלה מחר (21:30) נגד בדאלונה הספרדית. אל טיסת האדומים הצטרפו כ-100 אוהדים, בנוסף לכמה מאות שיגיעו בטיסות אחרות וינסו לדחוף את הקבוצה באולם הענק בספרד.

מי שלא ייצא עם הפועל למשחק הוא הקפטן בר טימור שהפך לאבא ביום שבת ולא שיחק בהפסד למכבי רמת גן ברבע גמר גביע ווינר. טימור צפוי לשוב לסגל לקראת המשחק נגד וולבס בשבוע הבא. מנגד, תומר גינת, שלא שיחק מאז הפציעה נגד אליצור נתניה בתחילת ספטמבר, יצא עם הפועל וקיים סיכוי שישחק. היום הוא אמר: "אנחנו מתרגשים מאוד לפתוח את העונה האירופית במשחק קשה בבדאלונה. נגיע להילחם על כל כדור ולצאת עם הניצחון. כולנו מאוחדים ומרוכזים כדי לשמח את האוהדים שלנו".

תומר גינת, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר? תומר גינת/ברני ארדוב

באימון שהתקיים אתמול בשעות הצהריים בהיכל שלמה הייתה אווירה לא פשוטה. שחקני הקבוצה לקחו את ההפסד המפתיע לרמת גן בצורה די קשה, במיוחד לאור הציפיות הגדולות מהם וההכנה הטובה שקדמה לאותו הפסד.

"זאת הייתה מכה שלא ציפינו לה", סיפר אחד השחקנים לוואלה! ספורט אתמול, "אנחנו קבוצה יותר טובה מרמת גן והפסדנו את המשחק הזה בגלל יותר מדי דברים שקרו בבת אחת. מספיק שאחד מהם לא היה קורה, והיינו מגיעים במצב רוח אחר. אם לא הייתה לנו מספיק מוטיבציה לפני המשחק בבדאלונה, עכשיו אנחנו באים חמים מאוד".

פטריק בוורלי, איש ווינרייט וג'ונתן מוטלי שלא התלבשו למשחק ברמת גן צפויים לקבל דקות רבות נגד הספרדים. בהפועל מודים כי "מספיק שאחד מהם" היה מתלבש במוצאי שבת, והקבוצה הייתה עוברת את רמת גן.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
פטריק בוורלי, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הגיע הזמן לשחק - והרבה. בוורלי/אודי ציטיאט

בדאלונה, שהדיחה את הפועל לפני שנתיים ברבע גמר היורוקאפ אבל הפסידה לאדומים בשני המשחקים בעונה שעברה, מחזיקה בסגל ותיק עם כמה שחקנים צעירים שאמורים לסחוב את הקבוצה. המאמן הוא דניאל מירט המקומי שהחליף את קרלס דוראן שעמד על הקווים במשך שנים רבות.

בין השמות הוותיקים נמצאים פאו ריבאס, גיאם ויווס ואנטה טומיץ' עם התוספת של אדם האנגה שהגיע מהכוכב האדום בלגרד. לצידם נמצאים הגארדים דבון דוטסון ששיחק ב-NBA וקסיוס רוברטסון שהגיע מוולנסיה, הפורוורד האוקראיני הוותיק ארטם פוסטובוי והסנטר ההולנדי הצעיר והמבטיח קיי ואן דר וורסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully