וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקן יורוליג לכל דבר": הערב הגדול בקריירה של אקס מכבי ת"א

קמרון טיילור קיבל מעט הזדמנויות בישראל, אבל אחרי שהכניע את ריאל מדריד והוכתר כמצטיין הסופרקופה, בספרד יודעים: "אחד השחקנים הכי אנדרייטד שיש"

תקציר: מלאגה גוברת על ריאל מדריד 80:90 בגמר הסופר קופה הספרדי/ספורט1

קמרון טיילור זכור לאוהדי מכבי תל אביב כשחקן בוסרי שבקושי השפיע במהלך הקדנציה שלו בישראל. הסווינגמן הגיע לצהובים בקיץ 2021 על תקן הימור זול יחסית מהמבורג הגרמנית, שרד עונה אחת בצהוב והמשיך משם את המסע שלו באירופה.

אבל כעת נראה שהוא מצא בית, ובגיל 29 מתחיל לפרוע את השטרות. אמש (ראשון) הוא הצעיד את מלאגה, הקבוצה בה פתח עונה שנייה, לזכייה בסופרקופה עם ניצחון מרשים 80:90, ונבחר לשחקן המצטיין של הטורניר.

טיילור סיים את המשחק עם 22 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ורשם ממוצעים של 14, 3 ו-3 לאורך הטורניר, בו הראה שהוא הרבה מעבר לסטופר הגנתי - התפקיד שאותו מילא בשאריות הדקות שקיבל במכבי תל אביב.

"קמרון טיילור שחקן יורוליג לכל דבר ועניין. זה שהוא לא שם, זה רק בגלל חוסר מזל", שיבחו באתר "מלאגה הוי". דילן אניס, שמשחק בספרד בשנים האחרונות, צייץ: "קאם טיילור סופר אנדרייטד. כל מי שמשחק בליגה הספרדית כבר יודע את זה".

שחקני מלאגה חוגגים עם קמרון טיילור. Borja B. Hojas, GettyImages
פילס את דרכו למעלה. קמרון טיילור, אתמול/GettyImages, Borja B. Hojas

גם ב"מארקה" שיבחו את טיילור וציינו כי "היה מי שהרים גבה כשהוא הצטרף לקבוצה בקיץ שעבר, אבל הוא ממשיך לסתום את הפה לכולם, עם תצוגות מרשימות".

"לא האמנתי שאגיע לרגע הזה כשחתמתי כאן. לזכות בתואר ולנצח את ריאל מדריד אחרי משחק כזה? זה תרחיש שלא יכולתי לצפות אותו מראש", הודה טיילור - שחתם הקיץ על חוזה חדש במלאגה עד 2027 - בסיום. "הגעתי לכאן, וכל מה שרציתי היה להיות שחקן חשוב. אני שמח שזה מה שקורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully