וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונסקה כוכב הדרבי: "פיטורים? לא זוכר מי גרם לאינטר להיראות כך"

מאמן מילאן המושמץ ניצח בדרבי דלה מדונינה "בדרך שלו", וענה למבקרים: "10 חודשים בלי רשתות חברתיות השתלמו". גאביה: "נלך אחריו עד המוות"

תקציר: אינטר - מילאן 2:1/ספורט1

באיטליה מכתירים את פאולו פונסקה כ"גיבור הדרבי", אחרי שהצעיד את מילאן לניצחון 1:2 דרמטי על אינטר. כריסטיאן פוליסיץ' העלה את הרוסונרי ליתרון מוקדם (10), פדריקו דימרקו איזן (27), אבל אקורד הסיום היה של מתאו גאביה, שהעניק ניצחון מתוק עם שער בדקה ה-89.

בכך נמנע רצף מהנראזורי רצף היסטורי של שבעה ניצחונות בדרבי דלה מדונינה, כשכאמור המאמן הפורטוגלי גונב את ההצגה, עם מערך התקפי במיוחד והמון תעוזה, שהפעם נתנה לו המון נקודות זכות. פונסקה ספג ביקורות רבות לאחרונה, ואפילו עלו שמועות שיפוטר בקרוב, אבל אתמול הוא סיפק את התשובה המושלמת, כשב"גאזטה דלו ספורט" מציינים: "הוא ניצח בדרך שלו".

"שיחקנו עם טונות של אומץ, ואני מאושר. מילאן לא ניצחה בדרבי המון זמן, ועשתה זאת בצורה הכי ראויה שיש. השמועות? אני לא רואה כלום ולא שומע כלום. דבר אחד אני יודע: אף אחד לא הקשה על אינטר ויצר לה כל כך הרבה בעיות, כמו במשחק הערב", התגאה פונסקה.

לדבריו, "בעשרת החודשים האחרונים התנזרתי מהרשתות החברתיות, ולא אתייחס למה שנאמר בהן גם עכשיו, כשהתחושות טובות. אני בטוח שנקבל בוסט של ביטחון מהמשחק הזה".

פאולו פונסקה, מאמן מילאן. רויטרס
הימר על עצמו, ולקח את כל הקופה. פונסקה/רויטרס
מתאו גאביה, מילאן. רויטרס
"הפשע המושלם". גאביה חוגג/רויטרס

באופן סמלי, כובש שער הניצחון היה מתאו גאביה - מילאנזי מבטן ומלידה, שגדל סמוך לסן סירו והתחנך מגיל צעיר על אהדת המועדון. "העובדה שדווקא הוא כבש נופלת תחת הקטגוריה של 'הפשע המושלם'", כתבו באיטליה. "אין אוהד יותר מושבע של מילאן מאשר מתאו גאביה, ודווקא הוא מכריע את הדרבי".

"זה אחד הימים המאושרים בחיי. חלום שהתגשם", הודה גאביה בסיום, ונתן גיבוי נוסף לפונסקה. "אנחנו עומדים לצידו, למרות כל מה שאומרים. הוא הכין אותנו כמו שצריך למשחק הזה, ולדעתי הביקורות כלפיו לא ראויות. אנחנו נלך אחריו עד המוות, ונעשה הכל כדי שהוא יצליח".

  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully