וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילור נבאס וקאריוס מועמדים? ברצלונה בוחנת את האפשרויות

הפציעה של טר סטגן מציבה את פליק בדילמה: החתמת שוער חופשי, המתנה לחלון ינואר או הימור על איניאקי פניה? "כל האופציות בעייתיות"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 2:2/ספורט1

ברצלונה עדיין במאזן מושלם בליגה הספרדית, וממשיכה להרשים תחת שרביטו של האנזי פליק, אבל החל מאתמול (ראשון) מרחף מעליה סימן שאלה גדול: איך תיראה העונה הקרובה בהנחה שמארק אנדרה טר סטגן יחמיץ את כולה?

הפציעה המטרידה של השוער הוותיק תגרור היעדרות ממושכת, ובסבירות גבוהה תשבית אותו מהמשך העונה. טיבו קורטואה כבר שלח לו חיזוק ברשתות החברתיות, באקט של ג'נטלמניות ואחווה, אבל כשהענן יתפזר, ברצלונה תצטרך לקבל החלטות קשות.

"פליק בדילמה קשה", כתבו הבוקר ב"מונדו דפורטיבו", ומנו את האפשרויות של ברצלונה בהתחשב במצב החדש, והבעייתי. "בארסה יכולה להחתים כעת רק שוער חופשי. התקנון לא מאפשר לה גם לקבל שוער בהשאלה מקבוצה אחרת, כך שהיא עשויה להתמקד בשוק השחקנים החופשיים".

שוער ברצלונה מארק אנדרה טר סטגן. David Ramos, GettyImages
מה עושים עכשיו? טר סטגן אחרי הפציעה/GettyImages, David Ramos

ב"מארקה" מנו חלק מהשמות שעשויים להילקח בחשבון: קיילור נבאס, לוריס קאריוס, ג'ורדי מאסיפ ותומאס ואצליק הם בין השוערים הפנויים שזמינים לחתום, ובבארסה ישקלו את מועמדותם. אפשרות נוספת שבאה בחשבון היא הימור על איניאקי פניה, שוער המשנה שבשבועות הקרובות יצטרך להוכיח את עצמו. יתכן שבארסה תיתן קרדיט לפניה במשחקים הקרובים, ולקראת חלון ינואר תחשב מסלול מחדש ואולי תרכוש או תחתים שוער בכיר יותר בהשאלה.

על דבר אחד כולם מסכימים, כפי שניסחו ב"מונדו דפורטיבו": "לא חשוב כיצד ברצלונה תפעל, כל האפשרויות בעייתיות, וכולן לא יותר מברירות מחדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully