וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכניסה החדשה לטופ 10 בדראפט": הספתח המרשים של בן שרף

בגרמניה נדהמו מהיכולות של הגארד ש"רקד" בבכורה בבונדסליגה, וגם בארה"ב יודעים: "חייבים להקפיץ אותו למעלה בתחזיות הדראפט"

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

בן שרף לא היה יכול לחלום על ספתח טוב יותר לקדנציה שלו באולם. הגארד בן ה-18 אומנם עלה מהספסל של הקבוצה הגרמנית במחזור הפתיחה של הבונדסליגה מול קמניץ, אבל בלט מהרגע הראשון שעלה לפרקט. הוא סיים את המשחק כקלע הבולט של אולם עם 21 נקודות (6 מ-11 לשתי נקודות, 2 מ-4 מהשלוש), והוסיף שלושה ריבאונדים, שני אסיסטים ושלוש חטיפות - והכל ב-25 דקות בלבד, כשהוא מוביל את קבוצתו לניצחון.

"בן שרף היה יוצא מהכלל. הוא הראה שהוא שחקן ברמה גבוהה מאוד", החמיא לו מאמן אולם טיי הארלסון, שחגג יום הולדת עם חיוך בזכות הגארד הישראלי. גם בגרמניה התרשמו מאוד משרף, ובאחד האתרים כתבו שהוא "הדהים את כולם", כשהוא מתואר כי ש"רוקד על המגרש" ו"משתעשע עם הגארדים של היריבה".

שחקן אולם בן שרף. מתוך הטוויטר של אולם, אתר רשמי
מתחיל להתאקלם, וזה נראה מבטיח. שרף אמש/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של אולם

אולם שתפתח בהמשך השבוע את עונת היורוקאפ שלה, היא אחת הקבוצות המסקרנות ביותר גם עבור סקאוטים ואנשי NBA. לצד שרף משחק גם הפורוורד צרפתי נואה אסנגה שאמור להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט הקרוב, ולצידם צעירים מעניינים נוספים. אתמול שרף לקח את רוב הפוקוס.

"בן שרף ממשיך מאותה נקודה שסיים את הטורניר המשוגע שלו באליפות אירופה. קשה עד בלתי אפשרי לא להקפיץ אותו למעלה בתחזיות הדראפט", ציין הסקאוט בלייק סילברמן. הסקאוט והבלוגר פרנצ'סקו סמפרוצ'י כתב: "בן שרף הוא הכניסה החדשה שלי לטופ 10 בתחזית הדראפט, ויתכן שגם זה נמוך מדי עבורו. השילוב של סייז, שליטה בכדור, שינויי כיוון וזריזות - זה נראה מעניין מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully