וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עמדה בלחץ: קייטלין קלארק פישלה במשחק הפלייאוף הראשון שלה

אחרי עונה רגילה מצוינת, הכוכבת הגדולה של ה-WNBA פתחה את הפלייאוף עם אינדיאנה בתבוסה מול קונטיקט, כשהיא קולעת רק 2 מ-13 מהשלוש

תקציר: מלאגה גוברת על ריאל מדריד 80:90 בגמר הסופר קופה הספרדי/ספורט1

קייטלין קלארק סיימה את העונה הרגילה הראשונה שלה ב-WNBA בצורה מוצלחת. היא זכתה בתואר רוקי השנה, ולמעשה דורגה במקום הרביעי בבחירות ל-MVP של העונה (רחוק מאוד מהמנצחת, אג'ה ווילסון, שהפכה לשנייה אי פעם שנבחרה פה אחד, כשכל 67 הבוחרים בחרו בה כמנצחת) - אבל אתמול (ראשון) קלארק נחלה אכזבה גדולה במשחק הפלייאוף הראשון שלה.

קייטלין קלארק, אינדיאנה פיבר. GettyImages
עצם ההעפלה לפלייאוף זה הישג, ספק אם זה מנחם אותה. קלארק/GettyImages

אינדיאנה פיבר, קבוצתה, פגשה את קונטיקט סאן למשחק הראשון בסדרה, והובסה 93:69 כשקלארק לא עומדת בציפיות. הכוכבת הגדולה של אינדיאנה סיימה 11 נקודות ו-8 אסיסטים (פלאס 4 ריבאונדים ו-3 חטיפות) - אבל קלעה רק 4 מ-17 מהשדה ורשמה רק 2 מ-13 מהשלוש.

יש לציין כי מבחינת אינדיאנה, עצם ההעפלה לפלייאוף היא הישג, אחרי שבעונה הקודמת בלי קלארק הייתה רחוקה מזה מאוד והפסידה את רוב משחקיה. קלארק סיימה את העונה הראשונה שלה עם ממוצעים של 19.2 נקודות, 8.4 אסיסטים ו-5.7 ריבאונדים, כשהיא הרוקי שקולעת הכי הרבה נקודות אי פעם ושוברת את שיא האסיסטים לעונה. בינתיים בפלייאוף זה לא עזר לה, אבל זה רק המשחק הראשון (בסדרה של הטוב משלושה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully