וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הוביל לזעם של גווארדיולה? "בפעם הבאה לא נדבר עם השופט"

מאמן מנצ'סטר סיטי סיפר למה רתח אחרי השוויון של ארסנל, בעוד שארלינג הולאנד הפך לגיבור האוהדים אחרי העימותים שלו עם שחקני התותחנים. צפו באירועים

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 2:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי וארסנל נפרדו אתמול (ראשון) בתיקו 2:2 מהנה במפגש סוער בין האלופה לסגניתה. סיטי הוליכה משער מוקדם של ארלינג הולאנד, ארסנל הפכה עוד לפני המחצית אבל נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של טרוסאר (עיכוב משחק), התותחנים התגוננו כל המחצית השנייה אבל המחליף ג'ון סטונס הצליח להשוות בדקה ה-90+8.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עצבני ובועט בכיסא שלו בזעם. ספורט1, צילום מסך
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עצבני ובועט בכיסא שלו בזעם/צילום מסך, ספורט1

אחרי שער השוויון של ארסנל מרגלי ריקרדו קלאפיורי בבעיטה נפלאה, מאמן סיטי פפ גווארדיולה נראה עצבני מאוד, כשהוא בועט בזעם בכיסא שלו. לאחר מכן הסביר מה כל כך הכעיס אותו: השופט קרא לקייל ווקר על מנת לדבר איתו, ווקר התקרב אליו, וארסנל חידשה מהר את המשחק, תקפה מהאגף שלו וכבשה את השער.

"בפעם הבאה, לא נלך לדבר עם השופט", אמר גווארדיולה על התקרית, "קייל ווקר צדק. השופט ביקש ממנו לבוא לדבר איתו ועם האחרים, וכשזה קורה כמה שחקנים צריכים להיות קרובים לכדור, ואנחנו צריכים לארגן מחדש את הרביעייה האחרוית, אבל לא היה להם זמן. קייל הגיע לעמדה, אבל אחרי שקלאפיורי כבש שער טוב".

גווארדיולה ידע שזה מה שיקרה: "ידענו שתמיד בכל בעיטה חופשית שולחים כדור מהיר לשחקני הכנף והם ממש טובים בזה עם סאקה ומרטינלי, ואני לא אוהב את הרביעייה האחורית כשיש עבירה והם ממשיכים לשחק.

"אז כשהשופט אומר: 'בוא לדבר איתי'... לפחות תעזוב אותו כדי לחזור למיקום שלו. כי בפעם הבאה, לא נלך לדבר איתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

דופק את הכדור בראש של גבריאל

עוד בסיטי: ארלינג הולאנד הוא לא רק סקורר אדיר, עם 10 שערים בחמישה משחקי ליגה העונה - אתמול הוא חיזק את מעמדו כאהוב הקהל בזכות כמה פעולות ועימותים עם שחקני ארסנל. כמובן ש"משעשע" מהכל זה התמונה שלו זורק את הכדור על הראש של גבריאל אחרי שער השוויון, אבל הולאנד נראה גם דורס את קשר ארסנל תומאס פארטיי, ואומר למיילס לואיס סקלי "מי זה הבחור הזה? מי אתה לעזאזל?" כשהוא מתעמת עם כל שחקני ארסנל בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully