וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש גדול בברצלונה: טר סטגן הפצוע עלול להיעדר שמונה חודשים

השוער הגרמני פונה לבית החולים לאחר שנחת לא טוב, ייתכן שסובל מקרע ברצועת הברך. פליק: "זה נראה חמור". וגם: מספרי ה-1:5

תקציר ליגה איטלקית: פיורנטינה - לאציו 1:2/ספורט1

על אף המעידה בליגת האלופות, בליגה הספרדית ברצלונה עדיין מושלמת. הערב (ראשון) החבורה של האנזי פליק שוב הוכיחה איזו קבוצה מיוחדת נבנתה העונה, עם 1:5 ענק על ויאריאל - במשחק ששילב רגעי אושר גדולים עם רגעי עצב ודאגה. המאמן ביצע רוטציה, רשימת הנעדרים התארכה עם פציעתו המדאיגה של אנדרה טר סטגן, היריבה היתה מסוכנת מאוד - ולמרות זאת, זה הסתיים בחמישייה מופלאה. רוברט לבנדובסקי וראפיניה סיפקו צמדים, והקטלאנים סופרים 22 שערים בששת המחזורים הראשונים - ארבעה פחות משיא כל הזמנים שקבעה ריאל מדריד של 1987/88.

אבל עם כל הכבוד לניצחון המרשים, הסיפור העיקרי בסיום היה כאמור פציעתו של טר סטגן, שירד ממרר בבכי על אלונקה רגע לפני סיום המחצית הראשונה, אחרי שנחת לא טוב אחרי כדור גובה. במהלך המחצית השנייה פונה השוער לבית החולים, שם יעבור סדרת בדיקות. לפי דיווחים בספרד, ייתכן שטר סטגן סובל מקרע ברצועה בברכו הימנית, מה שעלול להוביל להיעדרות של 8 חודשים. ב-2021 כבר נפגע טר סטגן באיזור דומה ואז נעדר חודשיים בלבד, אך חומרת הפציעה המדויקת עדיין לא ברורה.

"זה היה בשביל מארק", אמר לבנדובסקי, שנבחר לאיש המשחק, בסיום. פאבלו טורה הוסיף: "אנחנו עצובים הערב, בגלל הפציעה של מארק. כולנו מחכים לו". פליק הודה שהוא מחכה לתוצאות הבדיקה: "כולנו ממתינים, אבל זו נראית כמו פציעה חמורה". איניגו מרטינס השמיע דברים דומים: "אנחנו לא יכולים להיות שמחים, כולנו עצובים בשביל מארק. זה נראה רע. זה מצער כי הוא הקפטן שלנו, גם כשהוא לא לובש את הסרט".

שוער ברצלונה מארק אנדרה טר סטגן. David Ramos, GettyImages
כל ברצלונה מתפללת. טר סטגן/GettyImages, David Ramos

השלישייה הקדמית שוב סיפקה את הסחורה, ובגדול. לבדונבסקי וימאל מעורבים העונה בשמונה שערים כל אחד, ראפיניה בשבעה (אף שחקן אחר בליגה הספרדית לא מעורב בלמעלה מחמישה שערים). ואף בימאל עסקינן, הרי שב-20 משחקיו האחרונים בברצלונה ובנבחרת ספרד הוא סופר מעורבות של 17 שערים, לצד 18 ניצחונות. מדהים. העונה יש לו חמישה בישולים - יותר מ-11 קבוצות, וב-2024 סיפק 18 בישולים בברצלונה ובספרד - אחד יותר מקווין דה בראונה, למשל.

פליק, שהפך למאמן הראשון מאז ארנסטו ואלוורדה ב-2017/18 שמנצח את ששת משחקי הליגה הראשונים שלו, הוסיף ואמר על המשחק עצמו: "ניצחנו 1:5 בוויאריאל, זה מדהים. הקבוצה נראית טוב מאוד, השערים מגיעים ברגעים הנכונים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

המחזור יינעל מחר עם משחק בין ריאל בטיס למאיורקה ב-22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully