וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואגים ליום שאחרי: כדורגלנים ותיקים סיימו תואר בחינוך וניהול ספורט

אחד מן המסלולים שצברו תאוצה בשנים האחרונות הוא תואר ה- B.A שעוסק בחינוך וניהול ספורט בקריה האקדמית אונו בניצוחם של פרופ' אבי מויאל ועמרי אפק (כדורגלן עבר בנבחרת ישראל ובליגה הספרדית). מיקי סירושטיין, רמי גרשון ועוד השתתפו בטקס

מיקי סירושטיין ופרופ' אבי מויאל. יחצ,
מיקי סירושטיין ופרופ' אבי מויאל/יחצ

ספורטאים רבים שואפים להשתלב בתחומי הניהול בגופי הספורט השונים לאחר הפרישה - אך חסרים ניסיון בתחומים כמו ניהול, עסקים וחינוך. לכן, חלק מן הספורטאים בוחרים במסלולים אקדמיים שיכשירו אותם לתפקידים המקצועיים שלאחר הפרישה. אחד מן המסלולים הללו שצבר תאוצה בשנים האחרונות הוא תואר ה- B.A שעוסק בחינוך וניהול ספורט בקריה האקדמית אונו בניצוחם של פרופ' אבי מויאל (לשעבר ראש מחלקת הכושר הקרבי בצה"ל) ועמרי אפק (כדורגלן עבר בנבחרת ישראל ובליגה הספרדית).

בטקס נכחו שמות בולטים בעולם הכדורגל כדוגמת עופר טלקר (כדורגלן נבחרת ישראל בעבר), רז מאיר (שחקן מכבי נתניה) ודור מלול (קפטן הפועל חיפה) שסיים בהצטיינות. בין הבוגרים במסלול נמצא גם שחקנה של מכבי חיפה ולשעבר גם שחקן נבחרת ישראל - רמי גרשון שסיים גם הוא בהצטיינות.
הטקס התקיים כאשר חודש לפני כן, סיימו הספורטאים את אותו התואר במסלול המקביל בקמפוס הצפוני בחיפה ביניהם ניתן למנות את מנכ"ל איגוד המאמנים, צחי נהרדע שסיים בהצטיינות ואף נאם בטקס.

רמי גרשון, פרופ' אבי מויאל, דור מלול. יחצ,
רמי גרשון, פרופ' אבי מויאל, דור מלול/יחצ

פרופ' אבי מויאל, ראש המסלול, נשא דברים ולא יכל להתעלם מהמצב המורכב בארץ: "מדינת ישראל מתמודדת כל העת עם אתגרים ביטחוניים, המצב בארץ משפיע על כולנו. לעיתים, הקושי האישי הפך לבלתי נסבל מול המצב הביטחוני, המתח המתמיד, והחשש מהבאות. למרות זאת, המשכנו ללמד וללמוד וזה אולי אחד ההישגים הגדולים ביותר שלנו - היכולת להמשיך להתקדם גם בתוך מציאות מאתגרת.לכולם כאן יש תפקיד בהמשך הדרך. התואר שלכם, הידע שצברתם, הם לא רק הישג אישי אלא גם כלי לשיפור החברה בה אנו חיים. אתם נדרשים לקחת את הידע הזה ולתרום לבניית עתיד טוב יותר, לחזק את המדינה שלנו ולאחד את החברה הישראלית".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully