וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווניין גבריאל ייעדר בין שלושה לארבעה שבועות מפעילות

22.9.2024 / 20:22

הסנטר הדרום סודני של מכבי ת"א יחמיץ את פתיחת היורוליג בשל חבלה בברכו מהמשחק נגד פנאתינייקוס ביום שישי האחרון. במועדון אופטימיים לגבי חזרתם של בלאט ויוקובאיטיס עד לשבוע הבא

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הודיעה הערב (ראשון) כי הסנטר ווניין גבריאל סובל מחבלה בברכו וייעדר בין שלושה לארבעה שבועות מהמגרשים. גבריאל נפצע במהלך הניצחון של הצהובים ביום שישי האחרון על פנאתינייקוס במשחק אימון סגור. המשמעות היא כי הסנטר הדרום סודני יחמיץ את משחקי הפתיחה של העונה ביורוליג, ויותיר את הקו הקדמי של מכבי עם מחסור משמעותי כשאת הדקות יחלקו ביניהם רומן סורקין, חסיאל ריברו, ג'ייק כהן ו-וויל ריימן.

גבריאל הוא רק פצוע אחד מבין שלושה במכבי, כשחוץ ממנו נפצעו בסוף השבוע האחרון גם תמיר בלאט ורוקאס יוקובאיטיס. במכבי עדיין לא סיפקו הערכה רשמית לגבי ההיעדרות של השניים, אך האופטימיות לגבי הכשירות שלהם גבוהה יותר מזו של גבריאל, ובמועדון מקווים כי יעמדו לרשותו של עודד קטש עד לפתיחת היורוליג, בעוד 11 יום בבלגרד.

הצהובים חזרו אמש מיוון ויחלו להתכונן לרבע גמר גביע ווינר נגד עירוני קרית אתא ביום שלישי הקרוב. בשלב הזה המשחק עדיין מתוכנן להיות משוחק בחדרה, ולא ברור האם יועתק לחולון או לא, כשהחלטה תתקבל עד למחר. במכבי צפויים להלביש במשחק הזה את קובי סימונס, הגארד האמריקאי שחתם על חוזה לחודש עם אופציית הארכה עד לסיום העונה, למרות שהסיכוי שימשיך מעבר לתחילת חודש אוקטובר, היא נמוכה מאוד. מכת הפציעות שמלווה את הקבוצה, היא משמעותית. מי שעשוי לשוב לשחק נגד קרית אתא הוא הקפטן ג'ון דיברתולומיאו.

ווניין גבריאל, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
רק בריאות. גבריאל/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

מוקדם יותר היום ענה גבריאל לתגובה ביקורתית נגדו, על כך שהוא משחק בישראל ש"גירשה אלפי סודאנים, אז תילחם למען כל הפליטים - או למען אף אחד", לדברי המבקרת. גבריאל, שרק הגיע ארצה, הגן על ישראל כשהגיב לה: "את מבינה שישראל תמכה בדרום-סודאן במלחמה נגד סודאן? יש סיבה שרצינו להשתחרר לעצמאות מסודאן. בבקשה תעשי את שיעורי הבית שלך לפני שאת שופטת. אין מוסר במלחמה. מוסר זו פריבילגיה של אלה ששופטים מרחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully