וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה על ה-2:2: "זה נס". צפו במהלך המלוכלך של הולאנד

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 22:27

2:2 סוער בין סיטי לארסנל: מאמן התותחנים מרוצה, בסיטי עקצו את בזבוזי הזמן של היריבה. וגם: השיא של הולאנד והמהלך שכולם פספסו, התגובה החריגה של גווארדיולה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 2:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי וארסנל נפגשו הערב (ראשון) במשחק הצמרת של הליגה האנגלית, ונפרדו ב-2:2 מרתק שסיפק כמה רגעים דרמטיים. ארסנל שיחקה בכל המחצית השנייה ב-10 שחקנים, והתגוננה כל המחצית השנייה עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור שנסוגו לאחור. זה כלל גם בזבוזי זמן, שחקנים "פצועים" ונתון לא שגרתי: קאי האברץ שיחק משחק שלם בלי להשלים מסירה אחת מדויקת.

סיטי הייתה מתוסכלת מאוד ואחרי שער השוויון של ג'ון סטונס בדקה ה-98 שחקני שתי הקבוצות התעמתו. צילומי הטלוויזיה הראו שארלינג הולאנד אף לקח את הכדור - וזרק אותו על הראש של גבריאל, בלם ארסנל ששמר עליו צמוד כל המשחק.

ארלינג הולאנד שחקן מנצ'סטר סיטי מכניע את דויד ראיה שוער ארסנל. רויטרס
סקורר נדיר. הולאנד/רויטרס
רודרי שחקן מנצ'סטר סיטי הפצוע. רויטרס
תמונה מדאיגה עבור אוהדי סיטי. רודרי/רויטרס

זה התחיל בשער של ארלינג הולאנד הבלתי נגמר, כבר בדקה ה-9, והנורבגי השלים את שערו העשירי העונה - בחמישה מחזורים בלבד (כן כן, ממוצע של שני שערים למשחק). בנוסף, הולאנד כבש את שערו ה-100 במדי סיטי ב-105 הופעות - הכי מהיר אי פעם לכדורגלן במועדון אחד, יחד עם כריסטיאנו רונאלדו, שגם הוא כבש 100 שערים ב-105 ההופעות הראשונות שלו במדי ריאל מדריד בשיא אירופאי.

בנוסף, היה גם רגע מדאיג עבור מנצ'סטר סיטי, כאשר רודרי נפצע והוחלף. הקשר הספרדי המצוין, חלק חשוב במערך של פפ, נפגע בתיקול עם קשר ארסנל תומאס פארטיי, דידה חוצה והוחלף על ידי מתאו קובאצי'ץ'.

גווארדיולה מאבד את זה

הפעולה המגוחכת של קייל ווקר

ארסנל לאחר מכן חגגה שער שוויון נהדר, מרגלי ריקרדו קלאפיורי האיטלקי, ששלח כדור נהדר לפינה הרחוקה מ-20 מטרים אחרי בישול של מרטינלי. שחקני מנצ'סטר סיטי זעמו על המהירות שבה שחקני ארסנל הוציאו את הכדור החופשי, ופפ גווארדיולה הגיב בצורה חריגה, כאשר בזעם על הכיסא שלו.

בהמשך, ממש לפני הירידה למחצית אחרי שארסנל עלתה ל-1:2, ליאנדרו טרוסאר הורחק עם צהוב שני, אחרי עבירה על ברברדו סילבה ובעיטה בכדור, והפרמיירליג אישרה שהשחקן הורחק בגלל אותה בעיטה מיותרת: "השופט הוציא כרטיס צהוב שני לליאנדרו טרוסאר על עיכוב של חידוש המשחק".

שחקני מנצ'סטר סיטי ושחקני ארסנל מתעמתים במהלך המפגש בין הקבוצות. רויטרס
שחקני מנצ'סטר סיטי ושחקני ארסנל מתעמתים במהלך המפגש בין הקבוצות/רויטרס

הולאנד זורק כדור על הראש של גבריאל

ג'ון סטונס, שעלה מהספסל לפני שכבש את השוויון המתוק, אמר בסיום: "אתה מתוסכל כשאתה לא פותח במשחקים הגדולים האלה ולפני המשחק ניסיתי לתעל את זה ולהיות עם גישה חיובית.

"לאורך השנים למדנו כקבוצה להישאר ביחד, לא משנה מי משחק, ולהיות תמיד מוכנים. ניסיתי להיות בתוך הרחבה לחפש כדורים. אחד הגיע אליי ולמרבה המזל שמתי אותו ברשת. אני ממש מרוצה שכבשתי את השער ככה".

סטונס הודה ש"היה אחר צהריים קשה לשתי הקבוצות. היינו צריכים לשלוט ברגשות שלנו בדקות הקשות האלה. היו כמה החלטות טיפשיות אבל שיחקנו טוב".

האם ארסנל כבר הפכה למיומנת ביכולת שלה לתסכל את סיטי? "לא הייתי אומר שהם שולטים בזה אבל הם עשו את זה כבר כמה שנים אז ידענו לצפות לזה. אתה יכול לקרוא לזה חכם או מלוכלך, איך שלא תרצה לנסח את זה, אבל הם מפרקים את המשחק אשר משבש את הקצב. הם משתמשים בזה לטובתם והתמודדנו עם זה טוב מאוד".

ג'ון סטונס שחקן מנצ'סטר סיטי כובש לרשת ארסנל. רויטרס
ג'ון סטונס שחקן מנצ'סטר סיטי כובש לרשת ארסנל/רויטרס

מאמן ארסנל, מיקל ארטטה: "אני כל כך גאה בקבוצה. שיחקנו את המשחק בסיטואציה קשה, מול הקבוצה הטובה בעולם. אחרי מה שקרה אחרי שעלינו ליתרון 1:2 - זה היה סיפור אחר ואני מעדיף לא להגיב על זה (הכרטיס האדום של טרוסאר)

"ברור שזה כבר נס ששיחקנו 56 דקות באיתיחד עם 10 שחקנים. זה לא ייאמן מה שעשינו".

מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה: "אני לא יודע כמה שחקני ארסנלנפלו לדשא עם התכווצות, אבל זה כמובן יכול לקרות במשחק תובעני.

"יש להם בהגנה את דקלן רייס, וויליאם סאליבה, גבריאל, ריקרדו קלפיורי, אז זה כל כך קשה. היו שם עשרה שחקנים. בסופו של דבר השגנו את מה שמגיע לנו".

על בזבוז הזמן של ארסנל: "אולי הייתי עושה את אותו הדבר עם עשרה שחקנים. אתה חייב לשאול את מיקל מה הייתה הטקטיקה. הם היו טובים עם הכדורים הארוכים. בסוף היינו סבלניים, היו לנו הזדמנויות והשגנו את השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully