וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ערכה אימון במרכז, הדחייה תאפשר לפצועים לחזור

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 18:28

לאור המצב הביטחוני בצפון: חלק מהזרים יישארו ללון במרכז על מנת להימנע מאזעקות אפשריות, גולדברג ערך אימון קל כחלק מהשיקום, אנסימבה החלים לחלוטין, ההערכה שדין דוד יהיה כשיר לקרית שמונה בשבת. האוהדים מוחים על המועד למשחק נגד בית"ר

שחקני מכבי חיפה ערכו אימון במרכז בארץ על רקע המצב הביטחוני בצפון/צילום: דני מרון

בצל הדחייה של משחק הקבוצה נגד בית"ר ירושלים שהיה אמור להתקיים מחר (שני), במכבי חיפה ערכו היום אחר הצהריים אימון באזור המרכז בשל הרגישות הבטחונית, כאשר חלק מהזרים יישארו ללון באזור המרכז על מנת להימנע מסיטואציה של אזעקות אם וכאשר יהיו כאלה בחיפה.

שחקני מכבי חיפה עורכים אימון במרכז הארץ על רקע המצב הביטחוני בצפון. דני מרון
שחקני מכבי חיפה עורכים אימון במרכז הארץ על רקע המצב הביטחוני בצפון/דני מרון
מתיאס נהואל, אימון מכבי חיפה. דני מרון
מצב לא קל לזרים. נהואל/דני מרון
פדראו באימון מכבי חיפה. דני מרון
הירוקים מתכוננים לשבת/דני מרון
גדי קינדה באימון מכבי חיפה. דני מרון
קיבלו ימי מנוחה. קינדה/דני מרון
איתן אזולאי באימון מכבי חיפה. דני מרון
איתן אזולאי באימון מכבי חיפה/דני מרון

מי שהתאמן בצורה קלה לראשונה מאז נפצע הוא שון גולדברג, ומדובר בחלק מהשיקום והחזרה שלו לעניינים. בחיפה כעת ישנו את ההכנות ויתכוננו למשחק הקרוב מול עירוני קרית שמונה, כשבמועדון בטוחים שבשל העיכוב דין דוד יהיה כשיר לחלוטין ויעמוד לרשותו של ברק בכר במשחק הקרוב. גם ויטל אנסימבה שהוחלף נגד בני ריינה לאחר כאבים בעקב התאמן כרגיל והוא כשיר לחלוטין.

כידוע, היום המנהלת פרסמה מועד חדש למשחק של הירוקים מול בית"ר ירושלים - יום שלישי ה-1 באוקטובר בשעה 17:30.כמו כן, על מנת לאפשר את השיבוץ החדש הוקדם המשחק בין עירוני קרית שמונה למכבי חיפה, שתוכנן להיערך ביום שני הבא ב-20:15, לשבת הקרובה, 28 בספטמבר, בשעה 19:15 (שידור ישיר בספורט4).

שון גולדברג באימון מכבי חיפה. דני מרון
חוזר לעצמו. גולדברג/דני מרון

אוהדי חיפה דורשים: קבעו תאריך ריאלי יותר

הודעת עמותת היציע הצפוני התייחס לדחיית המשחק ולמועד שנקבע בשעת אחר הצהריים:

"אנו מסכימים כי דחיית המשחק, עקב המצב הביטחוני וההגבלות הנגזרות מכך, היא צעד אחראי ומתבקש... יחד עם זאת, מועד המשחק החדש שנקבע הוא מנותק מהמציאות, ושוב זורק את האוהדים שמגיעים למגרשים לתחתית סדר העדיפויות של מקבלי ההחלטות. מה חדש?

"מישהו בכלל ניסה להבין את ההשלכות של 30,000 אוהדים שצריכים להגיע לחיפה בשעה 17:30 מכל רחבי הארץ? זאת הרי השעה העמוסה ביותר בכבישים גם בימי שגרה, ופי כמה וכמה כאשר מדובר ביום לפני ערב חג. מישהו מכם בכלל פעם עשה את זה?

"אנחנו מכירים את התקנה שעל פיה לא ניתן לשחק משחק ליגה במקביל לשידור משחק ליגת האלופות, אבל האם באמת זו האפשרות היחידה שמצאתם? האם ניסיתם לפנות לגוף האחראי? או שנכנעתם שוב לשיקולי זכיין השידור, שבמקרה הזה הוא אפילו לא שידור מהליגה שלנו! משחק מרכזי, יום לפני ערב חג בשעה 17:30? עד כדי כך אתם מזלזלים במותג של עצמכם?

"הברירות שהשארתם לנו הן להפסיד כסף שכבר שולם על המשחק ולא ינוצל, כי לא נוכל להגיע, או להפסיד כסף בגין חצי יום עבודה. וכל זה רק כי רצינו לראות כדורגל.

"אנו קוראים למנהלת הליגה לקבוע בהקדם תאריך חלופי ריאלי יותר, שיאפשר לאוהדים לממש את זכותם הבסיסית ביותר לראות את הקבוצה שלהם משחקת".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully