וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים נדחה ל-1 באוקטובר

22.9.2024 / 16:08

לאחר השינוי בהנחיות פיקוד העורף וסירוב הירוקים לארח בבלומפילד, נקבע מועד חדש למשחק המרכזי של המחזור הרביעי (שלישי, 17:30). עירוני קרית שמונה נגד מכבי חיפה הוקדם לשבת הקרובה. כל השינויים בפנים

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל נדחה ל-1 באוקטובר בשל האירועים בצפון. הירוקים היו אמורים לארח מחר (שני, 20:30), אבל בגלל ההפצצות המאסיביות של ארגון הטרור חיזבאללה ועדכון ההנחיות, בפיקוד העורף סירבו לתת אישור לקיים את המשחק גם אם הוא היה בלי קהל. במקביל, החיפאים סירבו להעתיק את המשחק לבלומפילד ביום שלישי הקרוב. לאור הנסיבות וההתנגדויות, המנהלת פרסמה מועד חדש למשחק - יום שלישי ה-1 באוקטובר בשעה 17:30.

כמו כן, על מנת לאפשר את השיבוץ החדש הוקדם המשחק בין עירוני קרית שמונה למכבי חיפה, שתוכנן להיערך ביום שני הבא ב-20:15, לשבת הקרובה, 28 בספטמבר, בשעה 19:15 (שידור ישיר בספורט4). בנוסף שונו מועדיהם של שני משחקים נוספים: הפועל חיפה נגד הפועל באר שבע הועבר משבת ב-19:15 לראשון ב-20:00 (שידור בספורט2) והפועל חדרה, שאמורה הייתה לארח בנתניה את אשדוד בשבת, פינתה את המקום לקרית שמונה והיא תשחק מול הדרומיים ביום שני ב-20:00.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דין דוד. דני מרון
מציאות מורכבת/דני מרון

במכבי חיפה והפועל חיפה עסקו מהלילה בניסיונות להרגיע את השחקנים הזרים ולהסביר להם את הסיטואציה. האימון המסכם של מכבי חיפה נדחה תחילה לשעות הערב ובהמשך הוחלט להזיז אותו למרכז הארץ.

בצל ההפגזה המאסיבית על הצפון, גם בקבוצות הכדורסל מהצפון נכנסו לפעולה וחלק מהן העבירו את השחקנים הזרים לבתי מלון במרכז הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully