וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מכבי תל אביב הגן על ישראל ברשת: "תעשי שיעורי בית"

ווניין גבריאל ספג ביקורת על כך שהוא משחק בארץ, והגיב: "ישראל תמכה בדרום-סודאן במלחמה. מוסר זו פריבילגיה של מי ששופט מרחוק"

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

ווניין גבריאל סיפק נאום מרגש בסיום המשחק בו נבחרת דרום-סודאן כמעט ניצחה את ארצות הברית, בהכנה למשחקים האולימפיים לפני חודשיים. שחקנה של מכבי תל אביב הסביר אז עד כמה משמעותי עבור נבחרתו לייצג מדינה של פליטים שחיים בתנאים קשים. לאחרונה קרא גבריאל תגובה ביקורתית נגדו, על כך שהוא משחק בישראל ש"גירשה אלפי סודאנים, אז תילחם למען כל הפליטים - או למען אף אחד", כתבה המבקרת.

גבריאל, שרק הגיע ארצה, הגן על ישראל כשהגיב לה: "את מבינה שישראל תמכה בדרום-סודאן במלחמה נגד סודאן? יש סיבה שרצינו להשתחרר לעצמאות מסודאן. בבקשה תעשי את שיעורי הבית שלך לפני שאת שופטת. אין מוסר במלחמה. מוסר זו פריבילגיה של אלה ששופטים מרחוק".

במהלך מלחמת האזרחים הסודאנית הראשונה סייעה ישראל למורדים הדרום-סודאנים וסיפקה להם נשק וציוד צבאי. כמו כן, מדריכים ישראלים הדריכו את המורדים.

ווניין גבריאל, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
הכין שיעורי בית. גבריאל/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

גבריאל לא שותף בהפסד מכבי תל אביב לאנאדולו אפס אתמול, בשל פציעה קלה שספג מול פנאתינייקוס ביום שישי. הוא עשוי להחמיץ את רבע גמר גביע ווינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully