וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן לויד: "מתעלמים מאיתנו, אבל אני חושב שנפתיע את כולם"

גארד מכבי תל אביב התראיין לתקשורת היוונית והצהיר: "יש לי ציפיות גבוהות מהעונה הזאת. יש הרבה שחקנים רעבים ואווירה נהדרת בקבוצה"

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב סיימה את תקופת ההכנה, ובצל התחממות הגזרה הצפונית נערכת לדבר האמיתי: עונת היורוליג שתצא לדרך ביום חמישי הבא. השחקן המנוסה בסגל ומי שגם אמור להנהיג אותו, הוא ג'ורדן לויד שהצטרף הקיץ ממונאקו, ולפחות במשחקי ההכנה עדיין מתקשה להיכנס לנעליים הגדולות שהותיר ווייד בולדווין.

למרות זאת, לויד נשמע אופטימי למדי בריאיון שהעניק לאתר היווני "Sport24".

"יש לי ציפיות גבוהות מאוד מהעונה הזאת, כי יש לנו חבורה של שחקנים רעבים מאוד. הרבה אנשים מתעלמים מאיתנו, אבל אני חושב שאנחנו עומדים להפתיע לא מעט השנה. כולם בקבוצה שלנו משחקים חזקים מאוד, כולנו רעבים מאוד. נחכה ונראה מה יקרה בסוף", אמר לויד, שמרוצה מאוד עד כה מהבחירה שעשה לחתום במכבי תל אביב, אותה העדיף על פני וירטוס בולוניה.

"הכל הולך נהדר בינתיים. האנשים, המאמנים, השחקנים, האנשים בישראלים - הכל מדהים. תמיד הרגשתי מחובר למדינה הזאת. אומנם אנחנו עדיין בשלבי התגבשות, אבל אני מאוד אוהב את האווירה שיש בקבוצה עד עכשיו", הוא אומר.

שחקן מכבי תל אביב ג'ורדן לויד. SAVVIDES PRESS, אתר רשמי
שמח על הבחירה. ג'ורדן לויד/אתר רשמי, SAVVIDES PRESS

לויד סיפר שהוא מתכונן באופן מיוחד למשחק החוץ מול מונאקו במחזור השני של עונת היורוליג. "יש לי הרבה מכרים וחברים שם, והרבה מהם יגיעו למשחק. מונאקו הייתה הקבוצה הראשונה שנשארתי בה כמה שנים, אז יהיה מיוחד לפגוש אותה שוב", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully