וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: גנדי סוקולוב ימשיך לעונה נוספת במכבי תל אביב

סוקולוב יפתח את עונתו השישית ברציפות במכבי יעדים תל אביב והעונה ה-11 יחד עם הקדנציות הקודמות בקבוצה לאורך השנים. בעונה החולפת הניף את גביע אטקין, גביע המדינה ואת צלחת האליפות ובכך הוא השחקן המחזיק בשיא הזכיות באליפויות במדי הקבוצה

גנדי סוקולוב מכבי תל אביב כדורעף. ברני ארדוב
גנדי סוקולוב מכבי תל אביב כדורעף/ברני ארדוב

הכדורעפן הבינלאומי גנדי סוקולוב (32, 2.02 מטרים) ימשיך לשחק במכבי יעדים תל אביב, האלופה ומחזיקת גביע המדינה גם בעונה הקרובה 2024/2025.

סוקולוב יפתח את עונתו השישית ברציפות במכבי יעדים תל אביב והעונה ה-11 יחד עם הקדנציות הקודמות בקבוצה לאורך השנים. בעונה החולפת הניף את גביע אטקין, גביע המדינה ואת צלחת האליפות ובכך הוא השחקן המחזיק בשיא הזכיות באליפויות במדי הקבוצה עם 7 אליפויות המדינה במשך השנים, יחד עם 6 זכיות בגביע המדינה ו-2 זכיות בגביע אטקין.

גנדי סוקולוב אמר לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך במכבי יעדים תל אביב, המועדון הכי גדול וטוב ביותר בארץ. אני מקווה להמשיך לעזור לקבוצה לקחת את כל התארים כמו שמצופה ממועדון כמו מכבי תל אביב".

מכבי יעדים תל-אביב שומרת לעונה הקרובה על השלד הישראלי מהשנה שעברה: גנדי סוקולוב, סלבה בצ'קלה, גל למברג, אומרי רויטמן, קווין פוייר ודניאל חיימוביץ' - אליהם הצטרף גם סטס נביאדומסקי שחזר לקדנציה שנייה בקבוצה. שלושת הזרים שיחזקו את הקבוצה הם המוסר הפולני, בלאז'יי פודלשני, הקבלן הסרבי, ניקולה ז'וגיץ' והמצליב הרוסי, סשה סאפונוב, ששיחק בקבוצה בעונת 2022/23 עונה בה הגיעה לגמר גביע האתגר האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully