וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד מול האלופה: צפו עומרי גאנדלמן ממשיך לככב בליגה הבלגית

הקשר הישראלי הבקיע פעמיים במחצית השנייה והוביל את גנט ל-2:4 גדול אצל קלאב ברוז'. אוסקר גלוך בהרכב זלצבורג מול טירול

השער הראשון של עומרי גאנדלמן מול קלאב ברוז'/ספורט1

בשתי העונות הקודמות הפסידה גנט בביקוריה אצל קלאב ברוז', אבל היום (ראשון) היא על סף ניצחון בזכות עוד הופעה נהדרת של עומרי גאנדלמן. אחרי יתרון 0:2 בהפסקה, קשר נבחרת ישראל נכנס לפעולה בדקה ה-47 עם שמאלית חזקה אל הרשת העליונה אחרי הכנה של המגן ארצ'י בראון, והשלים צמד עם דחיקה מקרוב בדקה ה-64 לאחר בישול של המחליף אנדרי גודיונסן. כרגע התוצאה היא 2:4 לגנט, שבמקרה של ניצחון תחלוף על פני האלופה ותעלה למקום השלישי בליגה הבלגית, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה גנק. במאזנו של גאנדלמן העונה שלושה שערי ליגה ושלושה שערים במוקדמות הקונפרנס ליג.

* אחרי שהסופה באירופה גרמה לדחייתם של הרבה מאוד משחקים, רד בול זלצבורג ואוסקר גלוך חוזרים לפעילות בזירה המקומית. סגנית אלופת אוסטריה תתארח אצל טירול במחזור ה-7 בבונדסליגה האוסטרית.

צפו בשער השני של עומרי גאנדלמן

השער השני של עומרי גאנדלמן מול קלאב ברוז'/ספורט1

* עדן קארצב שיחק היום 90 דקות בהפסד החוץ של שנזן פנג סיטי 3:2 לצ'ינגדאו במחזור ה-26 בליגה הסינית. קארצב וקבוצתו כבר הוליכו 0:2, אבל נכנעו למהפך והם מקדימים את הקו האדום בנקודה בלבד אחרי שצברו 4 הפסדים רצופים.

* נטע לביא עדיין מתאושש מהפציעה במשחק נגד איטליה בליגת האומות, ולא נכלל בסגל של גמבה אוסקה למשחק נגד קיוטו בליגה היפנית.

* דרבי מסקרן במוסקבה היום: אלי דסה ודינמו יתארחו אצל ספרטק במחזור ה-9 בליגה הרוסית. שתי הקבוצות צמודות בצמרת, כשדינמו מקדימה את ספרטק בנקודה.

* עוד ברוסיה, דן גלזר וניז'ני נובגורורד יארחו את לוקומוטיב מוסקבה. ניז'ני צברה נקודה בלבד ב-4 המשחקים האחרונים.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
עומרי גאנדלמן שחקן גנט חוגג שער. BRUNO FAHY/AFP, GettyImages
סקורר משובח. עומרי גאנדלמן חוגג באצטדיון בברוז'/GettyImages, BRUNO FAHY/AFP

* א.א.ל לימסול שבשורותיה משחקים אביב אברהם ויגאל בקר, תארח את פאפוס למשחק במסגרת המחזור הרביעי בקפריסין. לשתי הקבוצות מאזן מושלם ולפחות אחת מהן תיעצר הערב.

* באוקראינה צ'רקאסי של ארד בר ואוסמה חלאיילה, תתארח אצל פוליסיה היומרנית, שהשקיעה סכומים גבוהים ומנסה לזנב בשחטאר דונייצק ודינמו קייב.

* אנטליאספור ורמזי ספורי יארחו את קסימפשה במחזור ה-6 בליגה הטורקית וינסו להתבסס בחלק העליון של הטבלה.

* רווה אסייג שיחק 4 דקות בניצחון של סטאל מיילץ 0:1 על מוטור לובלין במחזור ה-9 בליגה הפולנית. החלוץ נכנס כמחליף בדקה ה-86 והספיק לספוג כרטיס צהוב בתוספת הזמן.

* מחזור 7 באזרבייג'אן: סבאיל וגיתי סופיר יארחו את סבאח ומאוחר יותר סומגאיט ורועי קהת ישחקו בבית נגד זירה.

* יונתן מולדר וקבוצתו טופ אוס, יארחו את איינדהובן במחזור ה-7 בליגת המשנה בהולנד, וינסו לצאת מהמשבר שכולל 3 הפסדים רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully