וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הספר הכי יוקרתי בפורטוגל סירב לקבל את ילדיו של רונאלדו

ההורים האחרים בבית הספר סט. ג'וליאן הטילו וטו והסבירו שהם לא רוצים כתבים וצלמים כל יומיים בשער בית הספר. רונאלדו וג'ורג'ינה כבר הגיעו לסיורים במקום, אבל כנראה ייאלצו לחפש מוסד חינוכי אחר

קליפ סיכום השבוע, 19.9/ספורט1

בית הספר "הכי יוקרתי בפורטוגל" כפי שהגדירו אותו הבוקר (ראשון) ב"אס", מסרב לקבל את ילדיהם של כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס. ל-CR7 ובת זוגו יש חמישה ילדים ולמרות שהמשפחה מבוססת כרגע בערב הסעודית שבה משחק הכדורגלן, השניים כבר בונים אחוזה בקשקאיש - פרבר יוקרה של ליסבון שבו מתגוררים כמה מהאנשים העשירים במדינה.

כחלק מההכנות בחזרה לפורטוגל, כריסטיאנו וג'ורג'ינה תכננו לרשום את חמשת ילדיהם לבית הספר הפרטי והיוקרתי סט. ג'וליאן. שניהם הגיעו לסיורים במקום ולשיחות עם ההנהלה, אבל מסתבר שהילדים לא התקבלו. במולדתו של CR7 יש בכל זאת אנשים עם יותר השפעה ממנו.

התקשורת בפורטוגל דיווחה שהסיבה לסירוב לא פורסמה, אבל הוסיפה: "כנראה שהורים אחרים בבית הספר הם אלה הציבו את המכשולים בפני רונאלדו וג'ורג'ינה. לפי המידע שיש בידינו, אותם הורים - חלקם אנשים מהחזקים והמשפיעים במדינה - אתגרו את בית הספר בשאלות שנוגעות לבטיחות של ילדיהם. הם רוצים פרטיות, הם לא מעוניינים שבכל יומיים יגיעו עיתונאים וצלמים לשער בית הספר".

כריסטיאנו רונאלדו עם משפחתו. Yasser Bakhsh, GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו עם משפחתו/GettyImages, Yasser Bakhsh

מוקדם יותר השנה ג'ורג'ינה סיפרה בסדרת הדוקו-ריאליטי "אני ג'ורג'ינה" בנטפליקס, שהילדים שלהם חווים אלימות בבית הספר.

"באופן קבוע מרביצים להם בבית הספר, והם מתנגדים", היא סיפרה, "אני יודעת, כי הרבה פעמים הם באים הביתה ובוכים". לדבריה, היא שאלה אותם אם הם יודעים איך להגן על עצמם, אבל למעשה היא לא רוצה שינהגו באלימות כלפי אחרים. "אחד הילדים חזר הביתה בוכה וסיפר שהרביצו לו. אני לא רוצה שירביצו לאחרים, אבל כן שיגנו על עצמם, בבית אני לא מרשה אלימות, ומענישה אם יש מכות בין אחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully