וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות שנשקלת: מכבי חיפה מול בית"ר בבלומפילד ביום ג'

22.9.2024 / 10:58

המנהלת ממתינה לפיקוד העורף כדי להחליט אם משחקים במועד המקורי ללא קהל, מעבירים לת"א או מחליפים ביתיות, כשהאופציה השלישית פחות סבירה. בכל מקרה, ההעדפה היא לא לדחות

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

מנהלת הליגות בכדורגל שואפת לקבל החלטה עוד היום, אבל כדי שזה יקרה צריך פיקוד העורף לאשר את קיום המשחק מחר (שני) בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים בסמי עופר ללא קהל, במקרה שלא ישתנו היום ההנחיות שניתנו אמש. רק אחרי שפיקוד העורף יאשר - אם בכלל - את קיום משחק בחיפה ללא קהל, אפשר יהיה להתקדם.

במצב כזה עשויה המנהלת לאפשר למכבי חיפה לארח באצטדיון בלומפילד ביום שלישי כדי שהמשחק יהיה עם קהל. אף אחד לא רוצה משחק מול יציעים ריקים. גם אופציית של החלפת ביתיות תישקל, אבל היא הרבה יותר בעייתית מאחר שמהמרי הטוטו כבר שלחו הימורים בהתבסס על כך שמדובר במשחק בית של מכבי חיפה. האפשרות שהמשחק יהיה ביום שלישי בחיפה עם קהל תילקח בחשבון גם היא, אם פיקוד העורף ישנה את ההחלטה שלו לגבי הצפון עד מחר בערב.

שריף כיוף, דולב חזיזה שחקני מכבי חיפה. דני מרון
מחכים לעדכונים/דני מרון

השאיפה של המנהלת היא לקיים את המשחק, אבל גם אופציית דחייה למועד רחוק יותר תהיה קיימת. הבעיה בתרחיש כזה היא יצירת פתח לדחיות לכל קבוצות הצפון בכל פעם שפיקוד העורף משנה הנחיות, ומכאן שהרצון הוא להיצמד ללוח המשחקים ולשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully