וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "היריבות שלנו מחכות שנמחה מעל פני האדמה"

לפני משחק העונה הראשון מול ארסנל (18:30, ספורט1) ולקראת תחילת המשפט שיקבע את עתיד המועדון, מנג'ר סיטי מודה שהאנטגוניזם משמש אותו כדלק: "מתים שנרד ליגה, זה מה שגורם לנו לנצח"

כתבת ארלינג הולאנד של שרון דוידוביץ'/ספורט1

ימים גורליים עוברים על מנצ'סטר סיטי. הערב (ראשון, 18:30) תארח האלופה את ארסנל למשחק העונה הראשון, ותקווה לשלוח לה מסר לקראת המשך הקרבות בפרמיירליג. אבל קרב חשוב עוד יותר יחל מחרתיים בבית המשפט, שם יחל הדיון בנוגע ל-115 הפרות התקנון בהן מואשם המועדון, ושבגינן הוא עשוי לספוג עונש תקדימי.

האפשרויות נעות על הסקאלה שבין הפחתת נקודות מינורית לבין הרחקה מיידית מהפרמיירליג, ופפ גווארדיולה משוכנע שגם היריבות מסתכלות בהנאה על המצב, ומחכות שהתרחיש השני יתממש.

"מבקרים אותנו על משחק אחד פחות טוב, והופכים כל דבר לאסון. אנשים רואים משחק אחד ואומרים, 'זו בושה, זה איום ונורא, זה בלתי מתקבל על הדעת'. אבל מבחינתי, דברים נבחנים לאורך עונה שלמה. משחק אחד הוא בסך הכל 90 דקות שיכולות להיות טובות יותר או רעות יותר".

לדבריו של גווארדיולה, "אני מרגיש צורך להגן על המועדון שלי, במיוחד בזמנים כאלו בהם כולם, כולל היריבות שלנו, מחכים שנרד ליגה. הם רוצים שנמחה מעל פני האדמה, שלא נהיה קיימים יותר. אבל עבורי, זו הסיבה שברוב המקרים אנחנו מנצחים, ובצורה משכנעת".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מי מחכה לסיטי בפינה? פפ/רויטרס

הדיון סביב הרחקתה של סיטי אמור להסתיים תוך חודשיים וחצי, ולאחר מכן יימסר גזר הדין שעשוי להיות דרמטי, ובעל השפעות מרחיקות לכת על הכדורגל האנגלי בפרט והכדורגל העולמי בכלל. סיטי כאמור מואשמת ב-115 הפרות כלכליות שונות של התקנון בין השנים 2009-2018, למעשה החל מעידן "אבו דאבי יונייטד גרופ" שרכש את המועדון בשנת 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully