וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים איימו, ילדיה של יו"ר רומא הגיעו לביה"ס בליווי משטרה

לינה סולוקו ספגה נאצות ואיומים בעקבות פיטוריו של דניאלה דה רוסי. כוחות הביטחון לא לקחו סיכון, הנשיאה לשעבר הביעה תמיכה

תקציר: אמפולי - רומא 1:2/ספורט1

יושבת הראש של רומא, לינה סולוקו, ספגה איומים על חייה וילדיה נזקקו לליווי של כוחות משטרה בדרך לבית הספר והגן. הפיטורים של דניאלה דה רוסי מעמדת המאמן אחרי ארבעה מחזורים בלבד, הבעירה את חמתם של אוהדים רבים והם הפנו את הזעם לעברה של סולוקו.

דה רוסי הוא אחד מאהובי האוהדים ונחשב לסמל השני הכי גדול של רומא ב-25 השנים האחרונות, אחרי פרנצ'סקו טוטי כמובן. בסוף השבוע האוהדים תלו שלט ענק מחוץ לטריגוריה, ועליו כתבו: "דה רוסי הוא הים של רומא, לינה היא המרשעת של רומא".

דה רוסי נולד בבירת איטליה ושיחק ברומא בשנים 2001-2019, לפני עונת פרישה קצרה בבוקה ג'וניורס. הוא רשם 616 הופעות בכל המסגרות - שני רק לטוטי (786 הופעות). הוא פוטר אחרי שלוש תוצאות תיקו והפסד בארבעת מחזורי הפתיחה והאוהדים רותחים על ההנהלה והנשיא דן פרידקין.

לסולוקו יש שני ילדים בני 8 ו-3 והם נזקקו לליווי משטרתי בגלל איומים לפגוע באמם ובמשפחתה. רוזלה סנסי שבעבר שימשה כבעלים של המועדון אחרי מותו של אביה פרנקו סנסי, הביעה תמיכה פומבית בסולוקו והוסיפה: "אני מכירה את הרגשת הפחד הזו. אני זוכרת שאוהדים זרקו אבנים על הבית שלי כשהבת שלי הייתה בת 25 ימים. גם אני חייתי תחת שמירה של המשטרה וזו הרגשה שאני לא מאחלת לאף אחד".

יו"ר רומא, לינה סולוקו. Image Photo Agency, GettyImages
"המרשעת של רומא". לינה סולוקו/GettyImages, Image Photo Agency

רומא תארח הערב (19:00) את אודינזה למשחק במסגרת המחזור החמישי בסרייה A. איבן יוריץ' יערוך בכורה על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully