וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מקווה ששלושת הפצועים יהיו כשירים לפתיחת היורוליג

22.9.2024 / 9:00

יוקובאיטיס הצטרף לבלאט וגבריאל והשלושה אמורים להחמיץ את קרית אתא, אך בקבוצה מאמינים שהפציעות לא חמורות. אופטימיות לסיכום ההכנה: "זו קבוצה שמסוגלת לעשות הרבה, גם ביורוליג"

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב נחתה לפנות בוקר (ראשון) בישראל אחרי מספר ימים ביוון שכללו שני משחקי הכנה לעונה. הצהובים גברו ביום שישי על פנאתינייקוס במשחק סגור, אך אמש הובסו בידי אנדולו אפס 89:66, במשחק בו נפלו מהרגליים במהלך המחצית השנייה שהייתה חד צדדית לטובת הקבוצה הטורקית.

במכבי סופרים לא פחות משלושה שחקנים פצועים מהמסע ליוון. תמיר בלאט ו-ווניין גבריאל נפצעו במשחק הראשון ולא שיחקו במשחק השני, רוקאס יוקובייטיס נפצע במשחק השני, והשלושה ייבדקו כבר היום כדי להבין כמה זמן בדיוק הם צריכים להיעדר מפעילות, אם בכלל. במכבי מקווים כי הפציעות לא חמורות מדי, אך ההערכות הן שרוב השחקנים יחמיצו את המשחק נגד קרית אתא ברבע גמר גביע ווינר בשלישי.

רוקאס יוקובאיטיס מכבי תל אביב מול לורנזו בראון פנאתינייקוס. SAVVIDES PRESS, אתר רשמי
יחזור בזמן? יוקובאיטיס/אתר רשמי, SAVVIDES PRESS

בקבוצה סיכמו את מסע ההכנה הנוכחי עם תחושה מעורבת. "מצד אחד הראינו במשך משחק וחצי את הפוטנציאל המרשים שיש לנו", סיפרו במכבי, "ברגע שנתחבר כקבוצה, אין ספק שאנחנו קבוצה שמסוגלת לעשות הרבה דברים גם ביורוליג. מצד שני, לצאת ממשחקי הכנה עם שלושה פצועים זה אף פעם לא טוב, נקווה שהם יהיו איתנו לפתיחת העונה בשבוע הבא".

במכבי הרגיעו את השחקנים הזרים כי ההתדרדרות במצב הבטחוני לא כוללת נכון לעכשיו את אזור המרכז, אך ביקשו מהם לשמור על עירנות ולשמור על ההנחיות. במועדון ימריאו בפעם הבאה מחוץ לישראל רק באמצע השבוע הבא לקראת פתיחת היורוליג למשחק הבית נגד וילרבאן בבלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully