וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתא והפועל חיפה מעבירות שחקנים למרכז, האימון של ריינה בוטל

שגרת מלחמה גם בספורט הישראלי: לפני מכבי ת"א, שחקני קרית אתא העבירו את הלילה בממ"דים. עכו תתאמן במתחם חודורוב

יירוטים בשמי חיפה/איחוד הצלה

ישראל שוב נכנסת לשגרת מלחמה, וההשפעות ניכרות בעולם הספורט. אחרי לילה של מטחים כבדים לכל אזור הצפון, ליגות הכדורגל והכדורסל כמו גם הקבוצות באזור חיפה והגליל, צריכות לקבל החלטות מכריעות. כאן נעדכן לאורך כל היום בהתפתחויות.

שחקני בני ריינה. דני מרון
התכניות בוטלו. שחקני ריינה/דני מרון

9:16: אימון הבוקר של בני ריינה בוטל בשל המצב הביטחוני בצפון. השחקנים היו אמורים להגיע לאימון שחרור ולאחר מכן להמשיך לארוחה משותפת במסעדה, אבל התכניות בוטלו והשחקנים קיבלו יומיים חופש ותכנית עבודה אישית (רענן ברנובסקי).

8:41: אימון הפועל עכו מהליגה הלאומית, הועבר היום למתחם חודורוב, בסיועה של הפועל תל אביב (אופיר סער).

8:32: בדומה להפועל חיפה, גם עירוני קרית אתא החלה הבוקר לשנע הבוקר את שחקניה לאזור מרכז הארץ והם ישהו שם בתקופה הקרובה (אור שקדי).

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה טיימוקו דיארה. ברני ארדוב
ניסיונות הרגעה בכרמל. טיימוקו דיארה/ברני ארדוב

8:08: אחרי העברת המשחק בין הפועל ירושלים לבני הרצליה בגביע ווינר מחדרה לחולון, גם משחקה של מכבי תל אביב בשלישי הקרוב נגד קרית אתא, עתיד להיות מועתק מחדרה לחולון. הצהובים נחתו לפנות בוקר מיוון, ויחזרו לאימונים סדירים (אור שקדי).

7:11: ראשי הפועל חיפה שוחחו הבוקר עם כל הזרים של הקבוצה וניסו להרגיעם אחרי השעות האחרונות והאזעקות באזור הקריות (שלמה וייס).

7:08: שחקניה של עירוני קרית אתא העבירו את הלילה בממ"ד ובמקלט. במועדון פועלים משעות הבוקר על מנת להעביר את השחקנים הזרים לבית מלון במרכז הארץ. הקבוצה היא היחידה מבין הקבוצות הצפוניות שעוד משחקת בגביע ווינר, ואמורה לפגוש את מכבי תל אביב ביום שלישי (אור שקדי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully