וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר לא מוריד ציפיות: "שהשחקנים יהיו בעננים ועם חזה נפוח"

ריינה עלתה לראשות הטבלה והמשיכה "פתיחה חלומית", המאמן לא מנסה להוריד לקרקע: "באים למשוך". מחמאות לגאנם שכיכב אחרי סערת מכבי חיפה

תקציר: הפועל ירושלים - בני ריינה 1:0/ספורט1

אחרי לילה של שיגורי טילים לעבר צפון המדינה ובעקבות השינויים בהנחיות פיקוד העורף מחיפה וצפונה, בבני ריינה ביטלו הבוקר (ראשון) את אימון השחרור שתוכנן וגם את היציאה הקבוצתית לארוחה.

בסוף השבוע הקבוצה אמורה לארח את בית"ר ירושלים באצטדיון גרין ועדיין לא ברור אם ובאילו תנאים יתקיים המשחק. מאמן הקבוצה שרון מימר התייחס למצב החדש בסיום הניצחון נגד הפועל ירושלים אתמול ואמר: "אנחנו ניזונים ממה שיקבעו לנו ונשמור על עצמנו לפני הכדורגל. נשמור על עצמנו כדי שלא נסכן את עצמנו ונדאג שלא יהיו תקלות ומה שיגידו לנו לעשות, אנחנו נעשה וניערך בהתאם".

רק מי שלא עקב אחרי ההכנות של ריינה בקיץ יכול להיות מופתע מהפתיחה המצויינת שמציגה הקבוצה. ריינה ניצחה אמש 0:1 את הפועל ירושלים בטדי והתייצבה לפחות זמנית בראש הטבלה, עם 10 נקודות, כאשר הקבוצה מציגה מאזן נפלא של שלושה ניצחונות ותיקו בארבעת מחזורי פתיחת הליגה.

בריינה נבנתה העונה קבוצה מצוינת, חזקה מאוד, עם חלק הגנתי שנשמר במלואו מהעונה שעברה, בהובלתם של השוער גד עמוס וצמד הבלמים נמניה ליוביסבלייביץ' וסמביניה ועם לא מעט שינויים בקישור ובהתקפה, כאשר עד עכשיו, נראה שהמאמן שרון מימר פגע בינגו עם מספר שחקני רכש שהגיעו ושידרגו את הקבוצה. גיא חדידה ואיהאב גנאים הציגו קישור אחורי אגרסיבי ויציב, מוחמד שכר כבש שער וסייד אבו פרחי מקבל המון דקות ומוכיח שהוא שחקן מצוין, כאשר מעל כולם בלט קייס גאנם, שהיה בכותרות ביום האחרון של חלון ההעברות והחליט להישאר בסופו של דבר בריינה, למרות הצעה לעבור למכבי חיפה.

"לקחת 10 מ-12 זאת פתיחה חלומית בשבילנו", אמרו בריינה בסיום המשחק. "יש משחקים שצריך לקחת בכוח, גם אם זה בא על חשבון יופי ויכולת. בנינו בריינה קבוצה חזקה מאוד, עם הרבה שחקנים טובים שרעבים להצליח וזה כנראה הסוד".

שוער בני ריינה, גד עמוס. דני מרון
נחושים ונשכניים. ריינה חוגגת/דני מרון

"הדבר האחרון שמעניין אותנו עכשיו זאת הטבלה", אמר המאמן שרון מימר בסיום. "מעניין אותנו רק לצבור נקודות, כדי ליהנות מכדורגל בהמשך ולא להכניס לחץ מיותר. אנחנו רק רוצים ליהנות מהמצב הזה. נהניתי מאוד מהקבוצה שלי היום, כי להבדיל ממשחקים קודמים, היינו הפעם פחות טובים בחלק ההתקפי והפעולות היו פחות טובות. מגיע כל הכבוד להפועל ירושלים שסגרו אותנו בצורה טובה, אבל נהניתי מאוד מהחלק ההגנתי, כי סוף סוף אחרי שלושה משחקים לא ספגנו. זה משהו שמאוד מאפיין אותנו, כי אנחנו מאוד מחוייבים בהגנה ומרוכזים מאוד. היום ניצחנו דרך ההגנה והמחוייבות ועם כל הכבוד להנעת הכדור של הפועל ירושלים, לא היו להם הרבה מצבים".

מימר נשאל מה סוד ההצלחה של ריינה והשיב: "זאת מערכת מאוד בריאה. זה מתחיל מסעיד בסול, שנותן לנו את השקט לעבוד. יש כאן צוות מקצועי שמגיע לו שאפו גדול, זאת לא הצלחה של אדם אחד. יש צוות גדול שבגב שלי ונותן לקבוצה הזאת כל מה שקבוצה צריכה ושחקנים מקבלים את המקסימום. והשחקנים האלה, בנינו פה קבוצה מחומר אנושי שאני בא לכל אימון ונהנה לראות כל אחד ואחד מהם. כשאתה בא לעבודה בכזה כיף והנאה, יוצאים דברים טובים וזאת מערכת טובה. מערכת כיפית, משפחתית שמתעסקת רק בכדורגל. זה מה שצריך".

מימר הוסיף: "אני יכול לספר לכם שאתמול באסיפה אמרתי לשחקנים שלי שעוד משנה שעברה כל הזמן אנשים אומרים לי, 'תוריד את השחקנים לקרקע' ו'שלא יכנסו לאופוריה', ואני פחות מאמין בזה. אמרתי לשחקנים שיהיו עם החזה נפוח, כי הם עושים עבודה טובה והם מרוויחים הכל ביושר, ושיבואו עם ביטחון לכל משחק, גם צנועים ולא מתבלבלים, אבל שילכו עם החזה נפוח כי זאת ריינה הקטנה, בליגה של תקציבים הרבה יותר גדולים ותנאים יותר טובים לרוב הקבוצות. אנחנו באים עם הגאווה שלנו והביחד הזה ועושים דברים שהם לא מובנים מאליהם, אז מגיע לשחקנים שיהיו בעננים, עד המשחק הבא הם כבר ירדו לקרקע ויבואו לנשוך כמו שצריך".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully