וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה נושמת לרווחה: "אמרנו שכשהסגל יתמלא ניראה יותר טוב"

הקבוצה חוגגת ניצחון בכורה בליגה, בחסות השינויים של מרקו בלבול: "החכמה עכשיו היא לייצר המשכיות כדי למחוק את הפיגור איתו התחלנו"

תקציר: מכבי נתניה - קרית שמונה 0:2/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר אתמול (שבת) במכבי נתניה אחרי ניצחון הבכורה של הקבוצה בליגה, 0:2 על עירוני קרית שמונה.

נתניה הפסידה בכל שלושת משחקי הליגה שלה עד אתמול והגיעה לחוצה מאוד להתמודדות, בידיעה שהפסד נוסף ואפילו תוצאת תיקו, עשויים להביא לתחילתו של כדור שלג, שאף אחד לא יודע היכן ייעצר. בסופו של דבר ולאחר לא מעט שינויים שעשה המאמן מרקו בלבול בהרכב הפותח, נתניה הצליחה לקחת שלוש נקודות בכורה העונה.

"אמרנו כל הזמן שכשהפצועים יחזרו והסגל יתמלא, אנחנו ניראה טוב יותר וגם ניקח נקודות", אמרו בנתניה בסיום. "יש כאן סגל איכותי וקבוצה טובה, גם אם זה לא היה נראה במשחקים הקודמים. החוכמה עכשיו לייצר יציבות והמשכיות, כי התחלנו את העונה בסוג של פיגור מבחינתנו ואנחנו רוצים להיות במקומות אחרים לגמרי".

איתמר שבירו מכבי נתניה לצד איגור זלאטנוביץ'. ברני ארדוב
הלחץ ירד, לפחות בינתיים. נתניה חוגגת/ברני ארדוב

בלבול ערך אתמול שלושה שינויים בהרכב, כאשר סיפסל את מוחמד ג'טיי, מאור לוי ולואי חילף, והותיר את סאהר תאג'י שפתח בהפסד הקודם נגד בית"ר ירושלים מחוץ לסגל. יובל שדה נכנס על חשבונו של ג'טיי למרכז ההגנה לצידו של ניקיטה סטויאנוב הצעיר, שעושה עבודה טובה מאוד כבר משחק שלישי. לקישור נכנסו מקסים פלקושצ'נקו, בר כהן והריברטו טבארש, שהציגו משחק לא רע.

בלבול קיבל חזרה גם את איגור זלאטנוביץ' שנכנס כמחליף בדקה ה-66 ואין ספק שעם חזרתם של הפצועים ולאור העובדה שחלק מהשחקנים החדשים נכנסים אט אט לכושר, מסתמנת תחרות קשה מאוד על ההרכב ולעיתים גם על ההיכללות בסגל

עוביידה חטאב, שערך רק אימון אחד עם הקבוצה, לא נכלל אמש בסגל והשבוע הוא צפוי להגביר את קצב האימונים. בכל מקרה, הוא נמצא בתמונת הסגל לקראת המשחק הקרוב נגד בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully