וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקח הימור שכשל": דדאס מתחיל לקבל ביקורות בהפועל ת"א

22.9.2024 / 6:15

ההחלטה לא לרשום את בוורלי ומוטלי עלתה ביוקר, השחקנים בעטו בדלי, לבנטיל קפץ הפיוז וקאבוקלו נותר לבד. כעת גם בקבוצה מתחילים להפנות אצבע מאשימה למאמן: "ינאי רצה אליפות, יורוקאפ ועוד תארים. אי אפשר לקבל הדחה כזאת בהבנה". וגם ביציע לא רגוע

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

צמרמורת. זה מה שהבטיח עופר ינאי שירגישו אוהדי הפועל תל אביב אמש (שבת) בחולון כשיראו את הקבוצה שלהם. הבעלים של האדומים, שלא צפה בהפסד של קבוצתו 109:102 ברבע גמר גביע ווינר למכבי רמת גן, לא חשב שאם תהיה צמרמורת לאוהדים, זאת תהיה מהתחושה הלא נעימה של הפסד שלומיאלי ומוזר של התואר הראשון שלהם לעונת 2024/25.

זה היה אמור להיות המשחק הנוח של הפועל. רמת גן הופיעה עם שלושה זרים בלבד, עם סגל ישראלי לא עמוס מדי, ושניים מהזרים רשמו יום חלש. האדומים כבר הובילו ב-16 הפרש, שייטו לניצחון. אבל הפועל לא הצליחה לגמור את המשחק, ובדקות ההכרעה, כשהרגישה את רמת גן נושפת בעורפה, פשוט בעטה בדלי. כמעט כל טעות אפשרית הייתה שם, עד שרועי הובר קבר את השלשה ושלח את המשחק להארכה אחרי שהאדומים לא ביצעו עבירה מתבקשת.

בסיום המשחק קראו אולטראס הפועל תל אביב "לא עוברים ליד אליהו" בתגובה לרצון הבעלים עופר ינאי לעבור לשחק בהיכל מנורה. בתגובה נשמעו שריקות בוז בחלק משמעותי מהאולם.

מאמן הפועל תל אביב סטפנוס דדאס. אודי ציטיאט
לא רגוע. דדאס/אודי ציטיאט

הקהל האדום הותיר כמעט 1,000 כרטיסים בקופות, ובחדר ההלבשה בסיום השחקנים נראו כמי שאיבדו תואר. אומנם לא היו שם דמעות, אבל שחקנים שתפסו את הראש כן היו.

"מאוד מאכזב", סיכם עוז בלייזר, "אני לוקח את זה עליי, זה בגלל איבוד שלא מחויב המציאות ולא צריך לקרות. אם אני לא מאבד את זה, אנחנו מנצחים את המשחק. זה הכדורסל, נצטרך לראות את הוידאו ולראות איפה טעינו. החטאנו הרבה מאוד עונשין, זה משמעותי, זה מאכזב. הביאו את כולם פה כדי לנצח בכל תחרות שאנחנו משתתפים בה, אז להפסיד את המשחק הזה פה, זה מאכזב. יש לנו דרך ארוכה, נצטרך ללמוד מזה, יום שלישי יש לנו משחק חשוב. הקהל נתן הצגה וחבל שזה נגמר ככה".

"השריקות של השופטים הוציאו אותנו מהקצב, הטכניות של בן עצרו את הקצב", הצביע בלייזר על השיפוט כגורם שהשפיע על התוצאה גם כן, "לא היינו צריכים להפסיד את המשחק, אבל זה טורניר קדם עונה וביום שלישי העונה האמיתית מתחילה. בן הוא שחקן הפוסט אפ שלנו, זה שהוא יצא השפיע על סטיבנס. הוא חגג עלינו, אין מילה אחרת".

בלייזר סיכם: "זה עלינו לבנות את הכימיה הזאת, להבין שיש מטרה אחת והיא לנצח. זה עלינו להפוך את החבורה הזאת לקבוצה אחת. ברגע שנעשה את זה, השמיים הם הגבול עבורנו. נחבר את זה וכל אחד יבין מה הוא צריך לעשות כדי לנצח".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
בן בנטיל, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
"הוציא אותנו מהקצב". בנטיל/אודי ציטיאט

המאמן סטפנוס דדאס ספג ביקורת בסיום. אמנם בלייזר איבד כדור קריטי בשניות האחרונות, גיא פלטין לא ביצע את העבירה שהתבקש, ברונו קאבוקלו ביצע עבירות טיפשיות ומרכוס פוסטר החטיא בלי סוף מהקו, אבל המאמן היווני לא עצר את המפולת, והיה זה שבחר בסגל הזה למשחק.

דדאס החליט בתכנון השבוע לשמור את פטריק בוורלי וג'ונתן מוטלי למשחק היורוקאפ בשלישי בבדאלונה, ולחצי הגמר המתקרב בגביע ווינר נגד ירושלים בשישי. איש וויינרייט כן היה אמור לשחק, אלא שאז בר טימור נגרע מהסגל למשחק לאחר שנולדה לו בת בכורה, ודדאס הגיב עם בריאן אנגולה, שלא היה על המגרש ברגעי ההכרעה. הפועל נותרה עם שני שחקנים פנים וחצי, וזה עוד לפני שלבן בנטיל קפץ הפיוז והוא קיבל שתי עבירות טכניות וסיים את חלקו במשחק.

התוצאה? הגנה רעועה בפיק אנד רול. "אין כימיה בהרכב שלא רץ ביחד דקה במשחק אימון", אמרו במועדון, "נלקח פה איזשהו הימור שכשל. בסוף עופר סימן אליפות ויורוקאפ, ורצה עוד תארים. לאבד את התואר הראשון במשחק הראשון, זה בטוח לא משהו שאפשר לקבל בהבנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully