וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגל של ריאל מדריד "רוק אנד רול", אבל גם הלחץ כבר מדבר

הבלאנקוס מרוצים מהמהפך ב-1:4 מול אספניול, ויניסיוס מקבל מחמאות, אבל ברגעי הלחץ בלינגהאם נתפס מקלל את השופט, ובברצלונה כמובן עוקצים

תקציר: בוקה ג'וניורס - ריבר פלייט 1:0/ספורט1

זה שוב לא היה קל, שוב לא נגמר עם רשת נקייה, שוב שער מלחיץ והרבה דקות מדאיגות, אבל ריאל מדריד המשיכה לנצח אמש (שבת) כשגברה 1:4 על אספניול במדריד. קרלו אנצ'לוטי הפתיע כשהותיר את ויניסיוס על הספסל ופתח עם ארדה גולר. ויניסיוס לא נראה מרוצה על הספסל, אבל הוא היה זה שניצח את המשחק.

האורחים הדהימו עם שער חצי עצמי של קורטואה (54), שהסיט לשערו הוא כדור רוחב מצד שמאל. אלא שקרבחאל השווה כעבור חמש דקות בגלל טעות דומה של השוער בצד השני ואז ויניסיוס נכנס, סידר לרודריגו את המהפך עם בישול יפהפה (75) וגם כבש את השלישי כעבור שלוש דקות מבישול של אמבפה, שחתם בדקה ה-90 בפנדל מדויק.

ויניסיוס ריאל מדריד חוגג. רויטרס
עלה מהספסל וסיפק בישול וגול. ויניסיוס/רויטרס

הבלאנקוס אומנם המשיכו ביכולת הלא מרשימה, אבל רשמו משחק 38 רצוף ללא הפסד בליגה. מי שנבחר לאיש המשחק הזה היה רודריגו, כשגם ויניסיוס ואפילו אנדריק שנכנס לקראת הסיום הציגו יכולת טובה. מי ששוב לא הרשים היה קיליאן אמבפה, שכבש אומנם בפנדל וגם בישל את השער של ויניסיוס, אבל הרבה להחמיץ ולא היה חד, במיוחד במחצית הראשונה.

"אנחנו מרוצים מהמשחק הזה", סיכם המאמן אנצ'לוטי, שהגדיר את הכדורגל שהציגה הקבוצה במחצית השנייה כ"רוק אנד רול" וטען ש"אנחנו הולכים ומשתפרים ומתקרבים לגרסה הכי טובה שלנו". המאמן הרגיע לגבי הכאבים של בלינגהאם בכתף ואמר: "הכתף שלו בסדר, ראיתים שהוא שיחק כל המשחק. הוא יהיה כשיר למשחק הבא".

המאמן התייחס לכך שהקבוצה הבקיעה רק שער אחד במחצית הראשונה העונה: "דיברתי עם השחקנים שלי על זה. אנחנו חייבים לתקן את זה". על לוקה מודריץ,' שפתח בהרכב והצטיין: "לוקה תמיד משחק ברמה הכי גבוהה שיש. הוא מניה בטוחה מבחינתי. גם כשהוא פותח וגם כשהוא עולה מהספסל".

רודריגו, שנבחר לאיש המשחק הזה, הצהיר: "אנחנו רוצים לסיים את העונה הזו ללא אף הפסד. הבישול של ויניסיוס? היה פשוט מדהים, המסירה הזאת היא סימן ההיכר של מודריץ'... יש פה אווירה טובה, הרבה כבוד הדדי בין השחקנים, לכולנו אותה מטרה".

על פי צילומי הטלוויזיה, ג'וד בלינגהאם תועד אומר לשופט באנגלית "יא חתיכת חרא" - דבר שכמובן הובלט בתקשורת הקטלאנית, שמצפה ומקווה שהקשר האנגלי ייענש. "השופט כנראה לא שמע את זה", נכתב ב"מונדו דפורטיבו", אולי בציניות, "כי כמובן אילו היה שומע, היה ודאי מרחיק את השחקן".

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
21684 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
18110 משתתפים

משחקי יום ראשון בספרד:

חטאפה - לגאנס
אתלטיק בילבאו - סלטה ויגו
ויאריאל - ברצלונה
ראיו וייקאנו - אתלטיקו מדריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully