וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר קלאסיקו משוגע: אחרי ששער דרמטי נפסל, ריבר ניצחה את בוקה

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 0:35

שיגעון בבומבונרה: בוקה ג'וניורס כבר חגגה שער שוויון בדקה ה-97, השופט פסל, ריבר יצאה עם ניצחון 0:1 יקר בדרבי, רומרו התעמת עם הקהל המקומי

תקציר: בוקה ג'וניורס - ריבר פלייט 1:0/ספורט1

דרבי חם כמו שבארגנטינה אוהבים הסתיים בדרמה גדולה כמו שבארגנטינה רגילים. ריבר פלייט גברה הלילה (שבת) 0:1 על בוקה ג'וניורס בסופר קלאסיקו הגדול, אחרי סיומת דרמטית שכללה שער שוויון לבוקה שנפסל בתוספת הזמן אחרי דקות ארוכות של התלבטות.

קבלת פנים לוהטת

רומרו מסתבך עם הקהל

מי שכבש את שער הניצחון לריבר הוא מנואל לנסיני בדקה ה-20, אחרי שדחק מקרוב כדור חוזר והעניק לאדומים לבנים יתרון בבומבונרה, האצטדיון הביתי של בוקה שכרגיל קיבל את הקבוצה שלו בקבלת פנים מפוארת.

ריבר, שמתכוננת לגומלין מול קולו קולו בגביע ליברטדורס באמצע השבוע (אחרי 1:1 במשחק הראשון בצ'ילה), הייתה טובה יותר, אבל הדרמה הגיעה בסיום: מילטון חימנס כבש בדקה ה-97 שער שוויון לבוקה והקפיץ את הקהל המקומי - על אף שנראה היה שהכדור נוגע בידו.

מילטון חימנס שחקן בוקה ג'וניורס כובש שער בעזרת היד מול ריבר. רויטרס
מילטון חימנס שחקן בוקה ג'וניורס כובש שער בעזרת היד מול ריבר/רויטרס
שחקני בוקה ג'וניורס מתווכחים עם השופט. רויטרס
שחקני בוקה ג'וניורס מתווכחים עם השופט/רויטרס

שופטי המסך בחנו את המקרה דקות ארוכות עש שהחליטו להזמין את השופט למסך. גם השופט עצמו התלבט ארוכות, אך החליט לפסול את השער וריבר הצליחה לצאת מנצחת. לאחר מכן סרחיו רומרו התעמת עם אוהדי בוקה, והמהומה נמשכה על הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully