וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "עשינו הכול כדי להפסיד, זה ערב קשה למועדון"

21.9.2024 / 23:45

מאמן הפועל תל אביב אחרי ההדחה המוקדמת מגביע ווינר: "הובלנו ב-10 הפרש ועשינו 20 טעויות. חלק מהשחקנים היו בלחץ"

גיא פלטין באימון הפועל תל אביב/דני מרון

הפרויקט היומרני של הפועל תל אביב בכדורסל ספג הערב (שבת) מכה מוקדמת עם הפסד 109:102 אחרי הארכה למכבי רמת גן בגביע ווינר. נכון, מדובר במפעל משני, אבל אחרי קיץ שכלל צ'קים שמנים והנחתת שחקנים בכירים ויקרים, בהפועל תל אביב לא ציפו להפסיד ברבע הגמר.

הפועל תל אביב התייצבה למשחק ללא פטריק בוורלי, איש וויינרייט וג'ונתן מוטלי, אבל הובילה בהפרש דו ספרתי לאורך דקות ארוכות. רמת גן חזרה ברבע האחרון, כפתה הארכה ובתוספת הזמן לא הביטה לאחור.

המאמן סטפנוס דדאס אמר בסיום: "ברכות למכבי רמת גן ולמאמן שלה, הם לא ויתרו והמשיכו לנסות. התחלנו את המשחק טוב מאוד התקפית והגנתית, הרמנו את הקצב. תוך כדי המשחק הרגשנו את העייפות ואת החוסר בכימיה. היו דקות טובות אבל גם דקות רעות. הובלנו ב-10 הפרש ועשינו 20 טעויות בדרך להפסד. זה עניין של ריכוז, וגם של לחץ וניסיון. חלק מהשחקנים היו בלחץ, הם צריכים להתמודד עם זה שהם הפייבוריטים ולשלוט ברגשות שלהם".

היווני הוסיף: "אם הייתי יודע שנפסיד את המשחק, אולי הייתי עושה שינוי. הכל היה טוב במשך 35 דקות, אבל אז עשינו הכל כדי להפסיד את המשחק. יותר מדי דברים קרו והמשחק נגמר. ההפסד הזה יעזור לנו, נלמד לשלוט בציפיות. זה ערב קשה למועדון, אבל זה הכדורסל. לקפטן שלנו נולד תינוקת, זה היום הכי טוב שלו בחיים, ואני צריך לראות את המשחק כל הלילה".

דדאס סיכם: "ככה לא נראה בליגה. היינו חסרים את בר טימור ותומר גינת, הם חשובים לנו מאוד. צריכים גם מזל בימים קשים. צעקתי על השחקנים לעשות פאול. זה החיים של מאמן, אי אפשר ללחוץ על כפתור ושהכל יהיה בסדר. השומר הכי טוב שלנו לא עשה פאול, פלטין, הוא ילמד מזה.
אני מתנצל בפני האוהדים, זאת לא תהיה הקבוצה שלנו בליגה".

שחקני הפועל תל אביב: ברונו קאבוקלו, מרכוס פוסטר, נועם יעקב. אודי ציטיאט
הפסד שיעיר את האדומים?/אודי ציטיאט

מאמן מכבי רמת גן, שמוליק ברנר: "משחק מדהים, מקווה שכל אוהדי הכדורסל נהנו, בטח בשלב כזה של העונה. זה לא משהו שרואים כל יום, לא רואים בכלל. כיף לקחת חלק. בשבילנו זה היה חשוב. אנחנו רוצים להיות קבוצה טובה, מעצימים אחד את השני, זו קבוצה שקורמת עור וגידים ומבחינתנו זה היה צעד גדול קדימה. מול קבוצה עם סייז ואגרסיביות של יורוליג, אמנם זה גביע ווינר, אבל מרשים".

ברנר הוסיף: "אני בעיקר שמח שאנחנו רואים גרף שיפור. זה משחק רביעי בתשעה ימים, זה לא ברור מאליו בסגל כל כך קצר. אנחנו צריכים לשמור על כולם, והיינו ברוטציה קצרה. הם קבוצה נהדרת ואני מתרכז בנו, אנחנו בונים את עצמנו ויודעים מה היתרונות שלנו, אחרי כל משחק נעשה תיקון טעויות. היו לנו השבוע אימונים עם שני שחקנים צעירים ב-5 על 5. אמרנו כל הזמן שזה שאנחנו חסרים, אבל זה לא מוריד מהסטנדרטים של איך שאנחנו מסתכלים על עצמנו, ככה משתפרים כספורטאים וככה בונים קבוצות. רוצה להאמין שאנחנו יכולים להתחרות. רוצים להסתכל לכולם בלבן של העיניים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני מכבי רמת גן חוגגים. אודי ציטיאט
שחקני מכבי רמת גן חוגגים/אודי ציטיאט

שחקן מכבי רמת גן, רועי הובר: "משחק משוגע ואני בטוח שהצופים נהנו, גם אנחנו. בסוף ניצחנו שזה הישג מדהים. לנצח קבוצה ברמה הזו, מול סגל שאתה מתכונן ולא יודע מול מי תעמוד שם. לעמוד מול האווירה הביתית של הפועל, אנחנו שמחים על הניצחון וממשיכים הלאה.

"אנחנו מסתכלים על הכדורסל, התכוננו אליהם, ברור שהם קבוצה טובה ומוכשרת, יש להם הרבה יכולות וצריכים לדעת אותם. אנחנו לא מתכוננים להפועל תל אביב אחרת, באים לשחק כדורסל נכון וכדורסל טוב. הסל שכפה הארכה? כיף, היו לי סלים כאלה. עם ההייפ סביב הפועל, זה כיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully