וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך: "היינו במצב קשה, אבל לא היה לי ספק שננצח"

21.9.2024 / 23:00

הפועל באר שבע חזרה מפיגור ל-1:2 על הפועל חדרה: "מנסים להביא בלם חופשי זר". סילבס: "יכולנו לצאת עם תיקו, לא שהגיע לנו"

קליפ סיכום השבוע, 19.9/ספורט1

אחרי שנדדה לבולגריה כדי לארח את משחקי הבית שלה באירופה, אחרי שהמשחק נגד בני סכנין נגמר עוד לפני שהתחיל - הערב (שבת) אוהדי הפועל באר שבע סוף סוף היו יכולים לראות את הקבוצה שלהם באצטדיון טרנר - וגם לחגוג שלוש נקודות. הקבוצה מבירת הנגב נקלעה לפיגור 1:0, אבל ביצעה מהפך במחצית השנייה והשיגה ניצחון שני העונה, 1:2.

"היה קשה מאוד", הודה המאמן רן קוז'וך, "ידענו שלחדרה יש נשק אחד שהיא עושה מצוין וזה התקפות המעבר. דיברנו הרבה על איך למנוע אותן ועדיין ספגנו מאחת כזו. היינו במצב קשה מאוד, אבל כשירדנו במחצית לא היה לי ספק שאנחנו מנצחים את המשחק הזה".

מאמן באר שבע הוסיף: "במחצית השנייה ראו שאנחנו יודעים לייצר. נתנו לשחקנים ביטחון במחצית, כשאנחנו חוזרים לבסיס אנחנו יודעים לייצר הזדמנויות. אנחנו קבוצה חזקה, היו לנו שלושה משחקים; בשניים ניצחנו ובזה שהפסדנו נראינו מצוין. נצטרך עוד חיזוק קטן בעמדת הבלם, ואנחנו מצפים שמיגל ויטור יחזור אלינו - הצפי הוא באמצע או סוף נובמבר. האפשרויות כרגע הן שחקן חופשי או להשתמש באחד המגנים כבלם. אנחנו מנסים לצרף בלם חופשי זר".

בסגל של באר שבע היו הערב שני שוערים, בעוד גיא בדש נשאר בחוץ. המאמן אמר: "אופיר מרציאנו הרגיש כאבים בברך והתלבטנו אם להשאיר אותו לבד על הספסל או להוסיף שוער. בגלל התקבלה החלטה ששני שוערים היו על הספסל. אין סאגה עם בדש. אני מחליט בכל משחק מה הסגל הכי נכון וזה לא רק לגבי גיא - זה לגבי כולם".

מאמן הפועל באר שבע, רן קוז'וך. לירון מולדובן
"נצטרך עוד חיזוק קטן בעמדת הבלם". קוז'וך/לירון מולדובן

מאמן הפועל חדרה, חיים סילבס: "תמיד אומרים 'משחק קשה', 'משחק קשה', אבל באר שבע בחוץ... ראיתם איזה קבוצה, איזה שחקנים עולים שם מהספסל, קבוצה מלאת כישרון... היינו צריכים לדעת להדוף אותם בחלק הראשון ולצאת למעברים, ויכולנו לעשות את זה אפילו יותר טוב במחצית הראשונה. זה עבד עד שהם הבקיעו שער - ספיגה מוקדמת מדי מבחינתנו. השער הזה הכניס להם אנרגיה וגרם לנו לדעוך".

סילבס הוסיף: "זה אחד משלושת המשחקים הכי קשים בליגה. השחקנים נתנו הכול והאמינו שאפשר לצאת עם משהו. היינו תחרותיים בדרכינו, הצלחנו להביא את התוצאה למקום שרצינו ברוב המשחק. לפחות באתי לפה ואני יודע שהקבוצה שלי נלחמה בכל הכוח כדי להוציא נקודות".

המאמן סיכם: "הפערים בסגלים גדולים. התוצאה לא כיפית ומאכזבת, אבל אני גאה בשחקנים שלי. בשביל לבוא לטרנר ולקחת נקודות אתה צריך משהו קבוצתי, שונה ומאוד אחר. היום מתחנו אותם עד השריקה האחרונה ויכולנו לצאת עם תיקו - לא שהוא היה מגיע לנו".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חדרה, ממאדו אמבוג'. לירון מולדובן
אכזבה בחדרה/לירון מולדובן

אליאל פרץ שכבש את שער השוויון של הפועל באר שבע: "חדרה הצליחה לעשות גול במתפרצת, אבל אני שמח שבמחצית השנייה עלינו עם אנרגיות יותר טובות וכדורגל יותר טוב וניצחנו. במחצית הראשונה חדרה באה מוכנה ועשתה לנו חיים קשים, במחצית השנייה רן כיוון אותנו יותר וידענו יותר מה אנחנו רוצים לעשות. התחרות? יש לנו סגל עמוק וכולם רוצים לשחק. המאמן מחליט והתפקיד שלנו הוא להיות מקצוענים ולהתאמן הכי טוב שיש. כולם שחקנים טובים, כיף גדול לשתף איתם פעולה. יש תחרות בריאה וטובה, יש עונה ארוכה וחשוב שיש עומק כזה".

מנשה זלקה שקיבל הרבה עידוד מהאוהדים של הפועל באר שבע: "קהל מדהים, החיבוק והאהבה - מהחימום ודרך המשחק - זה מחמם לי את הלב ואני רוצה להגיד תודה רבה לאוהדי באר שבע. אני שמח על זה, תודה. תכנית המשחק עבדה בדיוק כמו שרצינו, ידענו שבכל מעבר נוכל למצוא אותם עם המכנסיים למטה, אבל במחצית השנייה ספגנו מוקדם מדי, הקהל שלהם נדלק והם לחצו. יש איזו תחושת פספוס, יכולנו לצאת עם נקודה".

במחזור הבא הפועל באר שבע תתארח אצל הפועל חיפה והפועל חדרה תשחק בביתה נגד מ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully