וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: אשדוד זכתה בטורניר להנצחתו של גרי אברמוביץ

הערב הסתיים טורניר ראשון לנשים לזכרו והנצחתו של יו"ר מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא, גרי אברמוביץ, שנפטר לפני כשלושה חודשים. בגביע זכתה אלופת המדינה מכבי אשדוד, שניצחה בגמר את הפועל כפ"ס 1:3

עופרה, רעייתו של גרי אברמוביץ, לצד המאמן סבה דבש וקפטנית הפועל כפ"ס גלית דבש.. אגודת הכדורעף הפועל כפר סבא,
עופרה, רעייתו של גרי אברמוביץ, לצד המאמן סבה דבש וקפטנית הפועל כפ"ס גלית דבש./אגודת הכדורעף הפועל כפר סבא

מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא הנציח היום בטורניר לזיכרו את גרי אברמוביץ ז"ל, שב- 15 השנים האחרונות קידם את המועדון שבראשו עמד ובהנהגתו זכה בתארים רבים ואף דאג לפתח את מחלקת הנוער והאקדמיה. בטורניר זכתה אלופת העונה שעברה לנשים, מכבי אשדוד, שבגמר ניצחה את הפועל כפר סבא 1:3. במקום השלישי סיימה מכבי חדרה, שניצחה את מכבי ת"א 0:3 . ביום המשחקים הראשון, שנערך ביום שישי, הפועל כפ"ס ניצחה את מכבי ת"א 0:3 בעוד אשדוד גברה על חדרה 1:3.

בתחילת הטקס המרגש, מאות אוהדים כיבדו את מורשתו של גרי במחיאות כפיים. קפטנית קבוצת הנשים, גלית דבש, העניקה זר פרחים לרעייתו של גרי, עופרה אברמוביץ, שסיפרה על האיש המיוחד שבגיל 23 הנהיג את כל אגודת הפועל כפר סבא והרחיב את ענפי הספורט בה ל-16 ענפים תחרותיים, הוביל את קבוצת הכדורגל הפועל כפ"ס לתואר אליפות היסטורי ובהמשך פיתח את מועדון הכדורעף והאקדמיה, שהיום נחשב לאחד הגדולים בארץ. "האבדן גדול, אתה חסר לי" אמרה עופרה אברמוביץ, שהודתה למועדון הפועל כפר סבא וליו"ר ואדק דונטו על הבחירה להנציח את גרי בטורניר לזיכרו.

משפחת אברמוביץ הבהירה כי היא מצפה שעיריית כפר סבא תקבל החלטה, שאולם "בר לב" ייקרא על שמו של גרי אברמוביץ.

לטקס הגיעו אח"מים רבים, שהכירו מקרוב את גרי, בהם גילי לוסטיג, דני אורן, אריק לויטה, אורי אפק, יוסי סדבון, שאולי דור ואחרים. "גרי השאיר אחריו מפעל חיים ומועדון לתפארת. אני בטוחה שהוא צופה בנו מלמעלה וגאה במורשת ובמועדון שהשאיר" אמרה יו"ר איגוד הכדורעף, רינה דור.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully